تبلت Honor Pad 8 برای بررسی آماده است. در این مطلب به بررسی مشخصات Honor Pad 8 اخبار، ویژگی ها و تمام ویژگی های احتمالی ان میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی و تبلت های آنر در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری مجرب و حرفه ای.

بررسی مشخصات Honor Pad 8

Honor Pad 8

با وجود نامگذاری Pad 8، این تبلت دارای صفحه نمایش بزرگ 12 اینچی IPS LCD با وضوح 1200 در 2000 پیکسل و نسبت تصویر 5:3 است. این باعث میشود که Pad 8 یک دستگاه عالی برای مصرف چند رسانه ای و چند وظیفه ای باشد. با توجه به نسبت عجیب صفحه نمایش، استفاده از تبلت در حالت عمودی احساس عجیبی میدهد.

بررسی مشخصات Honor Pad 8
مورد بررسی رنگ آبی است که اثر انگشت زیادی را به خود جذب می کند. یک جفت بلندگو در هر طرف نمایشگر و یک کابل USB-C برای شارژ و انتقال داده وجود دارد. نیمه بالایی دارای دکمه های پاور و تنظیم صدا است. جعبه خرده فروشی یک شارژر 22.5 واتی و کابل USB-A به USB-C را به همراه دارد. Honor همچنین یک لوازم جانبی صفحه کلید اختیاری را ارائه می دهد که به وظایف بهره وری کمک میکند.

پد 8 با ساختار آلومینیومی براق خود ظاهر و احساسی عالی دارد. همچنین بسیار نازک با 6.9 میلی متر و وزن آن تنها 520 گرم است. رابط نرم افزاری توسط Magic UI 6.1 مبتنی بر اندروید 12 است. برخی از ویژگی های چندوظیفه ای منظم از جمله کشوی سریع برنامه با پنجره های شناور وجود دارد.

داک همچنین می تواند تا چهار برنامه اخیراً استفاده شده را در خود جای دهد. همچنین می توانید یک گوشی هوشمند Honor سازگار را روی تبلت منعکس کنید.

بخوانید  تفاوت آیفون ۱۳ پرومکس و سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا + باید کدام را بخریم؟

مشخصات Honor Pad 8
منبع: به گزارش از gsmarena.com.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها