سری Oppo Reno8 T به زودی عرضه میشود. طراحی و رنگ ها رسما فاش شد. در این مطلب به بررسی برخی مشخصات و طراحی اوپو رنو 8T میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

سری Oppo Reno8 T که بیش از یک هفته است در مورد آنها می شنویم “به زودی” عرضه می شود. این افشاگری از شعبه اندونزی Oppo منتشر میشود، همچنین یک صفحه تبلیغاتی برای سری Reno8 T در وب سایت رسمی خود راه اندازی کرده است، که نشان دهنده لو رفتن طراحی قبلی و گزینه های رنگی این سری است.

طراحی Oppo Reno 8T

مشخصات دوربین Oppo Reno 8T

سری Reno8 T که به عنوان “متخصص پرتره” معرفی می شود، دارای مدل های 4G و 5G خواهد بود. اسمارت‌فون‌های فهرست‌شده در وب‌سایت و فروشگاه آنلاین Oppo به صراحت به عنوان نسخه‌های 4G یا 5G ذکر نشده‌اند. اما شایعات ادعا می‌کنند که گوشی‌های هوشمند مشکی و نارنجی رنگ، دارای صفحه‌نمایش مسطح با سوراخ‌های پانچ در بالا سمت چپ هستند. به این معنی که گوشی هوشمند با طراحی گرادیان، نمایشگر منحنی و سوراخ پانچ در مرکز احتمالا Reno8 T 5G است.

هر دو نسخه دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت هستند و می توانید انتظار داشته باشید که حداقل یکی از آنها دارای یک دوربین میکروسکوپ باشد زیرا Oppo این مورد را در صفحه تبلیغاتی خود به اشتراک گذاشته است. مشکی نیمه شب Reno8 T 4G در رنگ مشکی نیمه شب 5G با طراحی Oppo Glow عرضه خواهند شد، در حالی که نسخه Reno8 T 4G نارنجی دارای طراحی چرمی خواهد بود. اگرچه مشخص نیست که آیا این طرح از جنس چرمی فایبر گلاس است که در F21 Pro 4G دیده‌ایم یا چیزی متفاوت.

بخوانید  مشخصات احتمالی گوشی وان پلاس 10 و 10T | OnePlus 10/10T

مشخصات

اوپو رنو 8t

یکی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط Oppo نیز اولین دوربین در مدل نارنجی را نشان می دهد که یک حلقه سفید در اطراف آن قرار دارد. اگر نور Orbit که در F21 Pro 4G دیده‌ایم باشد، برای روشن کردن یکنواخت منطقه هنگام گرفتن عکس‌ها/فیلم‌های میکروسکوپی استفاده می‌شود. همچنین برای تماس‌های دریافتی و اعلان‌های برنامه‌ها و هنگام شارژ شدن تلفن روشن می‌شود.

سری Reno8 T از شارژ SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. این سری همچنین دارای دوربین پرتره 100 مگاپیکسلی است، اما جزئیات بیشتری در مورد آن ارائه نشده. انتظار می‌رود که اوپو Reno8 T را در هفته اول فوریه در هند عرضه کند، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که این برند چینی در روزهای آینده سروصدای زیادی ایجاد کند.

طراحی Oppo Reno 8T
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها