پوکو، زیرمجموعه شیائومی علاوه بر بازار موبایل محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. همان طور که می دانید، برند شیائومی به عنوان یکی از برندهای معتبر گوشی های موبایل در جهان شناخته شده است. و با برندهای بزرگ مانند اپل و سامسونگ رقابت می کند. هر سال شیائومی گوشی های پوکو جدیدی را وارد بازار می کند و همواره سعی دارد. گوشی های پوکو جدید را نسبت به سال گذشته خود از نظر سخت افزاری، نرم افزاری و قدرت ارتقا دهد. اگر اهل گیم هستید و علاقه به عکاسی دارید و به دنبال پاسخ سوال خود که بهترین گوشی های پوکو از نظر گیم و دوربین کدام مدل است؟ هستید. ما دراین مقاله بهترین گوشی های پوکو از نظر گیم و دوربین را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین گوشی پوکو از نظر گیم و دوربین

Poco F4 GT

یکی از بارزترین گوشی های گیمینگ شیائومی پوکو F4 GT، که در سال 2022 روانه بازارموبایل شد. پوکو F4 GT به دلیل ظاهر زیبا و گیمری که دارد، باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند و همچنین این گوشی از تراشه قدرتمند snapdragon8 نسل 1 بهره برده است. پوکو F4 GT از صفحه نمایش باکیفیت 6.67 اینچی از نوع آمولد و نرخ نوسازی 120 هرتز و روشنایی 800 نیت پشتیبانی می کند. این گوشی دارای باتری قدرتمند 4700 میلی آمپرساعتی به همراه شارژسریع 12 وات، انواع بازی ها را به سادگی اجرا می کند و نهایت لذت را از بازی کردن با این گوشی تجربه خواهید کرد.

شیائومی برای پوکو F4 GT دوحافظه 128 و 256 گیگبایت به همراه رم 8 و 123 گیگابایتی استفاده کرده از دیگر ویژگی منحصر به فرد پوکو F4 GT می توان به دوربین 64 مگاپیکسلی اشاره کرد که عکس های باکیفیتی را ثبت می کند. گوشی  پوکو F4 GT با ویژگی های که دارد  توجه بسیاری از کاربرانی که علاقه به عکاسی و گیم دارند به سوی خود جلب کرده است. در ادامه به بهترین گوشی های پوکو از نظر گیم و دوربین می پردازیم.

 

بخوانید  مشخصات گوشی موبایل تسلا پای | Tesla Pi 5g

Poco F4

پوکو اف 4 یکی دیگر از گوشی های برند شیائومی به دلیل قابلیت های خوبی که ارائه می دهد، توانسته محبوبیت زیادی بین جوانانی که اهل گیم هستند پیدا کند. پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت 6.67 اینچی از ویژگی های بارز این گوشی محسوب می شوند. Poco F4 از حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت به همراه رم 6 یا 8 و 8 یا 12 گیگابایت برخوردار است. باتری این گوشی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می کند. دوربین سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی که عکس های قابل قبولی را ثبت می کند. اگر اهل گیم هستید و دوربین نیز برای شما اهمیت دارد Poco F4  می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شما باشد.

Poco X4 GT

گوشی شیائومی پوکو ایکس 4 جی تی یک گوشی خوش قیمت میان زده محسوب می شود. این گوشی دارای ویژگی های ایت که می توانید تجربه بسیارخوبی را هنگام بازی داشته باشید. پوکو ایکس 4 جی تی از پردازنده Dimensity 8100 و حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی و رم 8 برخوردار است. صفحه نمایش بسیار خوب که رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد. شیائومی برای پوکو ایکس 4 جی تی باتری با ظرفیت 5080 میلی آمپر ساعت و شارژ سریع 67 وات در نظر گرفته است که می توانید با خیال آسوده تا مدت زیادی با این گوشی بازی کنید. از نظر دوربین گوشی Poco X4 GT با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی عکس و فیلم ها را با کیفیت بالایی ثبت و ضبط می کند. این گوشی خوش دست و جذاب برای گیم بهترین گزینه می تواند باشد.

poco x3 pro

پوکو ایکس 3 پرو یکی از گوشی های محبوب شیائومی که علاوه بر عملکرد سخت فزاری قوی دوربین بسیار خوبی دارد که کاربرانب را که به عکاسی علاقه مند هستند مجذوب خود کرده است. پوکو ایکس 3 پرو با دوربین النز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولتراوید 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی که عکس های باکیفیتی را ثبت می کند. این گوشی رنگ ها را به خوبی نمایش می دهد. یک گوشی بسیار عالی برای گیمینگ و بهترین گوشی پوکو از نظر دوربین به حساب می آید. 

جمع بندی

همانطور که ملاحظه کردید، ما در این مطلب بهترین گوشی های پوکو از نظر گیم و دوربین کدام مدل است؟ خدمتتان معرفی کردیم. هر یک از این گوشی های ویژگی های منحصر به فردی دارند و از نظر دوربین و پردازنده بسیار قدرتمند هستند. شما با در نظر گرفتن بودجه خود می توانید هر یک از این گوشی های فوق العاده را انتخاب کنید. توصیه می کنیم نگاهی به تاریخ عرضه سری پوکو x4  بیندازید. مشخصات گوشی های موبایل شیائومی 

 

بخوانید  ویژگی های اندروید 13

 

 

 

 

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها