کی برای تعویض باتری گوشی خود اقدام کنیم؟

اگر میخواهید بدانید زمان مناسب تعویض باتری گوشی، چه زمانی است، حتما این مقاله منتشر شده توسط مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل را مطالعه کنید.باتری گوشی های موبایل به مرور بعد از استفاده های مکرر و طولاتی با افت کیفیت مواجه شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کند. اما به نظر شما چه زمانی برای تعویض باتری گوشی موبایل بهترین زمان ممکن خواهد بود؟ در ادامه این مطلب در رابطه با زمان مناسب تعویض باتری گوشی صحبت خواهیم کرد. با موبایل کمک همراه باشید.اگر عمر باتری شما بیش از ۲ سال است و در حال حاضر برای شارژ دستگاه با مشکل مواجه شده است، احتمالاً عمر باتری موبایل‌تان تمام شده است و باید تعویض شود.

 

1- خاموش شدن مکرر گوشی

اگر برایتاناین اتفاق افتاده باشد که گوشی موبایل شما یک دفه خاموش می شود و در بعضی از مواقع ممکن است دیگر روشن نشود  یا ممکن است هیچ نشانه ای از شارژ یا هشدار یا صدایی نداشته باشد، بایستی سریعا برای تعویض باتری گوشی تان اقدام نمایید.

2- اگه گوشی موبایل شما فقط با اتصال به شارژر روشن شود و کار کند

اگر موبایل شما تنها  زمانی که به شارژ وصل است روشن می ماند و در زمان جدا کردن سوکت شارژ گوشی خاموش می شود. در واقع گوشی به خوبی کار می کند اما باتری گوشی موبایل نمی تواند انرژی الکتریکی را ذخیره کند، چس باید سریعا برای تعویض باتری گوشی خود اقدام نمایید.

3- خاموش شدن سریع شارژ گوشی

در این حالت گوشی ممکن است ساعت ها در شارژ بماند و در هنگام جدا کردن شارژر نشانگر شارژ باتری را کامل نشان میدهد اما در به محض جدا کردن شارژر باتری به سرعت خالی می شود. گاهی خالی شدن باتری در اثر استفاده از گوشی و انجام بازی و برنامه های گوناگون است اما این خالی شدن هم به سرعت انجام می شود و هم بی دلیل. این نشانه ها یعنی زمان تعویض باتری گوشی فرا رسیده است.

بخوانید  تعمیرات موبایل در نیشابور

4- داغ شدن بدنه و باتری گوشی

معمولا باتری های قابل شارژ در اثر شارژ و دشارژ کمی گرما از خود تولید می کنند. احتمال این که سلول های باتری ترکیبی از الکترولیت قابل اشتعال را انتشار دهند وجود دارد. گاهی هم ممکن است در اثر استفاده های سنگین باتری داغ شود. اما اگر باتری گوشی تان در حالت عادی بیش از حد معمول و طرز قابل توجهی داغ می شود، زمان تعویض باتری فرا رسیده است.

2. تغییر حجم باتری گوشی

باتری خود را از گوشی خارج کنید و اندازه آن را بررسی کنید . در صورتی که تغییر حجم داده باشد و به اصطلاح باد کرده باشد یعنی باتری شما خراب شده است و باید آن را تعویض کنید .

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی از ما بخواهید 🙂 .این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ (samsung)
  •  تعمیر گوشی آیفون(iphone)
  • تعمیر گوشی هواوی
  •  تعمیر گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • تعمیر گوشی شیائومی
  •  تعمیر گوشی نوکی
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و … .

نحوه ارتباط با اقای تعیمرات موبایل

  • تماس مستقیم با مرکز تعمیرات موبایل
    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
  • ارسال درخواست انلاین به مرکز تعمیرات موبایل اقای تعیمرات موبایل

ارتباط با شما مشتری عزیز افتخار ماست . برای استفاده از تخفیفات ویژه زمستانه تا پایان امسان فرصت دارید 🙂 .

بخوانید  روش تعویض صفحه نمایش فعال سامسونگ Galaxy S7

 

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها