رکورد فروش هوآوی در چین

رکورد فروش هوآوی در چین شکسته شد. بر اساس گزارش جدید، پرفروش‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در کشور چین به ترتیب هوآوی، اوپو، ویوو، شیائومی و اپل هستند.شرکت Canalys به تازگی گزارشی در رابطه با بازار گوشی‌های هوشمند کشور چین در سه ماهه دوم سال جاری میلادی منتشر کرده است. در حالت کلی، برای نهمین سه ماهه متوالی شاهد کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در بازار این کشور هستیم. در سه ماهه دوم 2019 فروش اسمارت فون‌ها در این کشور با کاهشی 6 درصدی به 97.6 میلیون دستگاه رسیده است.

 

رکورد فروش هوآوی در چین

رکورد فروش هوآوی در چین

 

رشد بی سابقه فروش گوشی هواوی در چین

در حالی که فروش محصولات هوآوی در مقایسه با گذشته رشد داشته است، فروش سایر شرکت‌ها با افت همراه بوده است. گوشی‌های هوشمند اوپو کاهش فروش سالانه 18 درصدی را تجربه کرده‌اند و توانسته‌اند در این بازه زمانی فروشی برابر با 17.9 میلیون دستگاه داشته باشند. شرکت Vivo که در مقام سوم این لیست به چشم می‌خورد، کاهش فروشی برابر با 19 درصد داشته و 17.1 میلیون دستگاه به فروش رسانده است. شیائومی نیز کاهش فروش 20 درصدی را تجربه کرده و توانسته 11.5 میلیون اسمارت فون در اختیار خریداران خود قرار دهد. اپل نیز به عنوان تنها شرکت خارجی حاضر در صدر گزارش جدید، 5.7 میلیون گوشی هوشمند در چین به فروش رسانده که خبر از کاهش 14 درصدی فروش آن می‌دهد.

دلیل اصلی رکورد فروش هوآویدر چین

یکی از دلایل کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در نیمه اول 2019 در چین، مربوط به عرضه گوشی‌های 5G است. اکثر اپراتورهای چینی و همچنین تولیدکنندگان، از نیمه دوم سال جاری میلادی گوشی‌های 5G را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. عملکرد نسل پنجم تلفن همراه در سال 2020 بهبود پیدا می‌کند و کاربران نیز نسبت به خرید گوشی‌های 5G بیش از پیش از خود تمایل نشان می‌دهند. در آینده شاهد افزایش تعداد گوشی‌های 5G و همچنین کاهش قیمت آن‌ها خواهیم بود که تمام این موارد، نوید افزایش فروش آن‌ها را می‌دهد.

بخوانید  جدیدترین موبایل هواوی با نمایشگر 5.7 اینچی

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سونیو سونی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل
  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12

با ما تماس بگیرید :

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

خلاصه

رکورد فروش هوآوی در چین شکسته شد.پرفروش‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در کشور چین به ترتیب هوآوی، اوپو، ویوو، شیائومی و اپل شدند.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها