مشخصات گوشی Lenovo A6 Note

خبرها حاکی از آن است که این طور که مشخصات گوشی Lenovo A6 Note لو رفته و سه گوشی دیگر این شرکت هم از EEC مجوز دریافت کرده‌اند. لنوو می‌خواهد چند تلفن هوشمند جدید را در هفته‌ها یا ماه‌های پیش رو معرفی کند. همچنین این دستگاه به زودی در بازارهای اروپا و هند معرفی شود.

تمامی مشخصات گوشی Lenovo A6 Note

مشخصات گوشی Lenovo A6 Note

مشخصات گوشی Lenovo A6 Note

 

مجوز گوشی Lenovo A6 Note

تلفن هوشمند جدید لنوو با شماره مدل L19041 و نام تجاری Lenovo A6 Note توسط کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) و دفتر استانداردهای هند (BIS) مجوز گرفته است.در کنار Lenovo A6 Note سه دستگاه دیگر با اسامی Lenovo K10 Plus و Lenovo K10 Note و Lenovo Z6 Pro هم از EEC مجوز دریافت کرده‌اند.

مشخصات فنی گوشی Lenovo A6 Note

گوشی Lenovo A6 Note اولین بار است که در خبرگزاری‌ها ظاهر می‌شود. در اطلاعات گیک‌بنچ این دستگاه امتیاز ۷۶۰ و ۳۴۹۹ به ترتیب برای تست‌های تک و چندهسته‌ای قابل مشاهده است. این دستگاه از اندروید ۹ پای استفاده می‌کند و به پردازنده مدیاتک هلیو P22 مجهز است؛ پردازنده‌ای که با سرعت ۲ گیگاهرتز کار می‌کند و کنار آن ۳ گیگ رم دیده می‌شود. در حال حاضر اطلاعات دیگری در خصوص این دستگاه در دسترس نیست.

اقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سونیو سونی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

بخوانید  رونمایی از گوشی هوآوی Y9s
خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل
  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12
با آقای تعمیرات موبایل  تماس بگیرید :
تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

خلاصه

خبرها حاکی از آن است که این طور که مشخصات گوشی Lenovo A6 Note لو رفته و سه گوشی دیگر این شرکت هم از EEC مجوز دریافت کرده‌اند.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها