تعمیرات تاچ و ال سی دی آیفون

تعمیر آیفون از بخش های متنوعی تشکیل می گردد. تاچ و ال سی دی آیفون نیز یکی از پر حادثه ترین قسمت های تعمیرات موبایل به حساب می آید. تعمیرات تاچ و ال سی دی آیفون باید با قطعات و ال سی دی های اصلی آیفون صورت پذیرد. ال سی دی های آیفون که اخیرا توسط سامسونگ طراحی می گردد از فناوری های بروزی نظیر سوپور آمولد بهره می برد که منجز به افزایش کیفیت این نمایشگرها شده است.

تعمیرات آیفون

تعمیرات آیفون در این مرکز توسط مهندسانی که سال ها تجربه تعمیرات آیفون را دارند صورت می پذیرد. آیفون دارای پیچیدگی ها و فناوری های خاص خود بوده که روز به روز در حال بهبود است. توصیه آقای تعمیرات موبایل به شما عزیزان این است که تعمیرات تاچ و ال سی دی آیفون خود را به این مرکز واگذار نمایید تا از کیفیت بالا خدمات پس از تعمیر که همان گارانتی تعمیرات می باشد بهره ببرید.

هزینه تعمیرات تاچ و ال سی دی ایفون

اگر به دنبال مناسب ترین قیمت برای تعویض تاچ و ال سی دی آیفون خود هستید و همچنین به اصل بودن ال سی دی که قرار است در آیفونتان نصب شود اهمیت می‌دهید، آقای تعمیرات موبایل بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود! با ثبت آنلاین سفارش تعمیرات موبایل این شرکت می‌توانید خیلی راحت، با اطمینان و با صرف هزینه‌ای مناسب و مشخص، تعویض تاچ و ال سی دی آیفون خود را انجام دهید. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟

ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل

این مجموعه با رعایت اصل مشتری، مکانی را به عنوان محل استقرار خود انتخاب نموده تا دسترسی به حمل و نقل عمومی سبب رفاه کاربران و مشتریان این مجموعه گردد.در صورتی که تحت هر شرایطی نتوانستید به مرکز مراجعه نمایید می توانید از خدمات ارسال رایگان پیک به محل خود استفاده نموده و از تعمیرات موبایل در محل بهره ببرید و در صورت نیاز دستگاه شما به مرکز آورده می شود. علاقه مندانی که می خواهند به حرفه تعمیرات موبایلوارد شوند و می خواهند آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل را سپری کنند توصیه می گردد که از دوره های این مرکز استفاده نمایند، چون این مرکز یک تعمیرگاه تخصصی موبایل و تجهیزات الکترونیکی می باشد.

لذا لازم به ذکر است ارتباط با مرکز آقای تعمیرات موبایل در محل، به دو صورت انجام میگیرد که :

با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی samsung یا apple iphone یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتالدرخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

ارمغان ما به شما، آوردن لبخند رضایت شما بعد از تعمیرات تخصصی است حتما با ما در ارتباط باشید🙂 .

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه اختیاریه
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها