در اخباری که چند روز پیش گزارش شد باید در اواخر اسفند منتظر عرضه ال جی G7 باشید. کمپانی ال جی از پرچمدار جدید خود با عنوان G7 در اواخر اسفند رونمایی خواهد نمود. این گوشی هوشمند که از اسنپدراگون ۸۳۵ یا اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می نماید از نسخه شارژ سریع 4 پشتیبانی نموده و حافظه رم 6 گیگی را در خود جای داده است. تعمیر گوشی ال جی در نمایندگی تعمیرات موبایل توسط تعمیرکاران مجرب انجام می گیرد.

تصویر جدید از ال جی G7

در این تصاویر که در فضای مجازی انتشار یافته است، گوشی ال جی جی 7 (LG G7) با دوربین سلفی دوگانه نمایش داده می شود. این طور به نظر می اید که این گوشی از نمایشگری با حاشیه کم نسبت به G6 برخوردار است. شایعات متعددی در خصوص نسل آینده گوشی های هوشمند ال جی پخش شده است. ولی اگر این تصاویر واقعی باشند ال جی با کاهش حاشیه های بالا و پایین دستگاه،موجبات افزایش نسبت صفحه به نمایشگر دستگاه را فراهم کرده است. مطالعه مشخصات سونی اکسپریا L1 می تواند برای شما مناسب باشد.

نمایشگر گوشی ال جی G7

نسبت تصویر گوشی 18:9 بوده که از نوع فول ویژن است و در مقابل این گوشی دو لنز قرار دارد که کار گرفتن تصاویر سلفی را برعهده دارد. کلیه این سنسورها اطراف صفحه نمایش قرار دارند و در قسمت راست G7 نیز می تواند سنسور مجاورت را دید. ال جی زمان آغاز فروش این دستگاه را ماه آوریل اعلام نموده است و به احتمال زیاد G7 از پردازنده اسنپدراگون 845 و فناوری شارژ سریع QuickCharge 4.0 شرکت کوالکام بهره می برد و طبق شایعات ممکن است حسگر عنبیه چشم نیز در گوشی قرار داده شود. تعمیرات موبایل در منزل از دیگر خدمات آقای تعمیرات موبایل می باشد. سابقه و تجربه این مرکز در حوزه تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و بخصوص گوشی های هوشمند و تبلت می تواند راهگشای اشکالات گوشی های شما باشد.

بخوانید  پرچمدار هوآوی Mate 30 در راه است
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها