محافظ صفحه نمایش سونی Xperia XZ4

داغ ترین اخبار انتشار محافظ صفحه نمایش سونی Xperia XZ4 امروز به سازمان جی اس ام آرنا رسیده.معمولاصبحگاه هر روز همکار برجسته اندروید کار سازمان GSMARENA به دفتر خبرنگاری سازمان مراجعه میکند و از از اخبار روز و دا راجبه دینای گوشی ها خبر میدهد.

خوشبختانه صنعت لوازم جانبی گوشی های هوشمند مخصوصا برای پرچمداران، بسیار وقت‌شناس بوده و کمپانی‌های محبوب و پر کار در این زمینه، همواره پیش از رسیدن محصولات گوشی‌سازان به ویترین مغازه‌ها، لوازم جانبی آن‌ها را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند.

برای این سازمان من قالب های طراحی بسیار جالب توجه است.تقریبا یک ماه پس از آنکه ما درباره گوشی موبایل  Xperia XZ4مباحثی شنیده ایم. این دستگاه ابتدا در اوایل ماه دسامبر ذکر شد و یک گزارش کامل در باره روی صفحه نمایش بسیار وسیع، با نسبت سینمایی 21: 9 ارائه شد.

محافظ صفحه نمایش سونی Xperia XZ4محافظ صفحه نمایش سونی Xperia XZ4

 

مشخصات Xperia XZ4

سونی عقب‌تر از سایر سازندگان در بخش سه دوربینه‌ها جای گرفته است و حالا قرار است گوشی هوشمند Xperia XZ۴ با ۳ دوربین در عقب راهی بازار شود.
رندر منتشرشده با اکانت OnLeaks و MySmartPrice نشان می‌دهد شاهد یک گوشی با نمایشگر ۶.۵ اینچی و سه لنز در عقب هستیم.پیش‌تر سونی دو دوربین ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی در عقب را روی اکسپریا ایکس زد ۲ پریمیوم و دو دوربین در جلو را روی مدل XA۲ Ultra تست کرده است و این اولین بار است که ۳ لنز را در عقب گوشی جاسازی می‌کند.

مقایسه مشخصات Xperia XZ4  با مشخصات Xperia XZ3

مدل ایکس زد ۳ نمایشگر ۶ اینچی داشت و حالا مدل ایکس زد ۴ نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی دارد که نسبت نمایشگر به بدنه ۱۹.۵:۹ تعریف‌شده است.نکته قابل‌توجه قدِّ ۱۶۶.۹ میلی‌متری گوشی است که بلندترین محسوب می‌شود. خبری از حسگر اثرانگشت در پشت‌گوشی و جک هدفون نیست.
گوشی سونی اکسپریا ایکس زد ۴ در نمایشگاه موبایل بارسلونا در فوریه ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد.

 

اما در باره محاف صفحه نمایش سونی Xperia XZ4

پیش از این ما از برخی از ارائه دهندگان سونی درباره یک محافظ صفحه نمایش در رسانه های اجتماعی چینی در طول تعطیلات شنیده بودیم، که اکثرا شایعه ای بیش نبود.این پنل محافظ با  ریزپردازنده های قبلی سازگاری دارد. دارای  قاب های بسیار نازک، بدون شکاف و قطع برای گوشی، دوربین و حسگر مجاورت می باشد.یک سوراخ کوچک در سمت چپ نیز وجود دارد، احتمالا برای اطلاع رسانی  نورLED می باشد.با مشاهده عکس دوم، این محاف کاملا با صفحه نمایش Xperia XZ4 ارائه شده  منطبق است.

این محافظ از همه  منابع تصویری  محافظت می کند.همچنین امکان تنظیم عمودی سه گانه، همراه با دکمه ها و پورت وجود دارد.در سمت راست این محافظ، دکمه صدا، اسکنر اثر انگشت و کلید قدرت هم در کنار هم قرار دارند و شاتر دوربین نیز وجود دارد.در پایین یک بلندگو قابل مشاهده است، یک USB-C و یک برش برای میکروفن نیز موجود است. هیچ جک صوتی 3.5 میلی متری وجود ندارد.

آخرین اخبار به روز در باره گوشی های اپل و سامسونگ و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂

همچنین این شرکت با افتخار در زمینه تعمیرات گوشی در محل در سراسر تهران انجام میدهد. بنابراین دیگر نگران تحمل ترافیک برای پیدا کردن یک شرکت تعمیر گوشی معتبر نباشید. شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

 

 

 

 

 

بخوانید  بهترین گوشی های ارزان 2019 - بخش اول
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها