در این مطلب به بررسی قیمت و تاریخ عرضه شیائومی 13 اولترا همچنین جزئیاتی از ویژگی های این گوشی پرچمدار میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجامی تمامی تعمیرات گوشی های شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

تاریخ عرضه گوشی شیائومی 13 اولترا

Xiaomi 13 Ultra

تاریخ عرضه شیائومی 13 اولترا چه زمانی خواهد بود؟ مورد انتظارترین غول دوربین در دنیای گوشی های هوشمند، شیائومی 13 اولترا، به طور رسمی در 18 آوریل عرضه می شود. این شرکت قبلاً گفته بود که این اتفاق در این ماه رخ می دهد و در نهایت تاریخ را تایید کرد.

تصاویر نشان می‌دهند که بار دیگر یک جزیره دوربین دایره‌ای عظیم خواهد داشت. اما این بار با چهار دوربین مجزا. 13 Ultra “یک شات بالاتر” از رقابت خواهد بود، بدون مشارکت با شرکت دوربین لایکا.

این گوشی هوشمند دارای لنز جدید Leica Vario-Summicron خواهد بود و با توجه به نوشته‌های بین لنزها، تصور میشود که دوربین اصلی دارای دیافراگم f/1.8 در جلو است. در حالی که f/3.0 برای دوربین تله فوتو خواهد بود. یک فلاش LED دوگانه در سمت چپ جزیره دوربین وجود دارد که کمی با تمام رندرهایی که دیده‌ایم متفاوت است.

مشخصات

قیمت شیائومی 13 اولترا

تصاویر منتشر شده، طرف‌های صاف گوشی و ضلع‌های منحنی 2.5 بعدی نمایشگر را نشان می‌دهد. از نظر مشخصات، انتظار میرود یک سنسور 1 اینچی IMX989 سونی برای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی؛ یکی با لنز پریسکوپ در زیر برای زوم بیشتر، دیگری برای تصاویر پرتره وجود داشته باشد.

اکنون که تایید رسمی از عرضه شیائومی 13 اولترا داریم، سوال اینجاست که شیائومی برای پرچم‌دار رده بالای آینده‌اش چه مبلغی تعیین خواهد کرد؟

بخوانید  مشخصات گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس | iphone 11 pro max

قیمت شیائومی 13 اولترا

بر اساس برخی از گزارشات، مدل پایه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 916 دلار است. این قیمت 299 یوان بیشتر از Xiaomi 12S Ultra سال گذشته برای پیکربندی حافظه مشابه خواهد بود. انتظار می‌رود که شیائومی 13 اولترا 12/512 گیگابایتی با قیمت988 دلار عرضه شود. در حالی که نسخه رده بالای 16/512 گیگابایتی 1090 دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت گذاری ها غیر رسمی هستند، بنابراین ممکن است با تغییراتی همراه باشند.

بعد از رونمایی رسمی 13 اولترا، با مشخصات کامل و بررسی کامل این گوشی با ما همراه باشید.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها