بهترین گوشی های بازی که در سال 2022 می توانید بخرید. در این مطلب به بررسی چند نمونه از بهترین گوشیهای بازی 2022 میپردازیم. با ما همراه باشید.

آقای تعمیرات موبایل ارائه دهنده ی بهترین و بروز ترین اخبار روز دنیای موبایل و تکنولوژِی.

جامعه بازی‌های موبایلی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و بازی های جدیدی که به فروشگاه‌های دانلود وارد می‌شوند و تعداد طرفداران آن در حال گسترش است. سازندگان نیز متوجه این موضوع شده‌اند و در حال ساخت گوشی‌هایی هستند که مخصوص بازی است.

این یک مفهوم کاملاً جدید نیست، اما با توجه به اینکه تعدادی از برندهای بزرگ اکنون در حال تولید دستگاه های نسل ششم یا هفتم خود هستند، ما آنچه را که در بازار تلفن های بازی که ارزش توجه دارد را بررسی میکنیم.

بهترین گوشیهای بازی در سال 2022
بلک شارک 5 پرو
ایسوس ROG Phone 5S
RedMagic 7
RedMagic 7 Pro
اپل آیفون 13 پرو مکس

بهترین گوشیهای بازی 2022

1:بلک شارک 5 پرو

بلک شارک 5 پرو

نقاط قوت
بهترین اسپیکرهایی که روی گوشی وجود دارد
عملکرد درجه یک
محرک های فیزیکی رضایت بخش
نقاط ضعف
بدون سوکت هدفون یا شارژ بی سیم
تبلیغات در برنامه های سیستم

Black Shark 5 Pro یکی از قدرتمندترین گوشی های بازی است که می توان خرید. محرک های فیزیکی پاپ آپ آن هم برای استفاده راضی کننده است و هم مزیت رقابتی در بازی های شوتر. این را با یک صفحه نمایش بزرگ و روشن OLED و چشمگیرترین بلندگوهایی که روی تلفن هوشمند آزمایش کرده ایم ترکیب کنید و این گوشی برنده خواهد شد.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی آنر مجیک 6 | Honor Magic6

علاوه بر این، به لطف شارژ سریع و عملکرد مناسب دوربین، کار روزمره با این تلفن آسان است. اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند با بهترین ها بازی کند، بدون اینکه قابلیت استفاده را به خطر بیندازد، Black Shark 5 Pro یک گزینه عالی است.

2: ایسوس ROG Phone 5S

ایسوس ROG Phone 5S

نقاط قوت
بلندگوهای استریو عالی
عملکرد تند
صفحه نمایش بزرگ، روشن و پاسخگو
نقاط ضعف
باتری آنقدر که می خواهید دوام نمی آورد
اندازه درشت است

ROG Phone 5 منحصر به فرد است، نه تنها برای بازی بلکه از همه نظر یک گوشی عالی است. 5S از فرمول برنده استفاده می کند و با افزایش مشخصات CPU و افزایش نرخ پاسخ لمسی، آن را حتی بیشتر بهبود می بخشد.

ظاهری شیک، عملکرد عالی و صفحه نمایش بزرگ و روشن دارد. خنک‌کننده موجود در هنگام اتصال، ماشه‌ها و پایه‌ای را به پشت دستگاه اضافه می‌کند. یک طراحی مبتکرانه.  این یکی از بهترین تلفن های بازی است که می توان خرید.

3: RedMagic 7

RedMagic 7

نقاط قوت
یکی از قدرتمندترین گوشی های گیمینگ موجود
نرخ تازه سازی فوق العاده سریع 165 هرتز
یک ظاهر طراحی عالی و خنک کننده
نقاط ضعف
دوربین ها عالی نیستند
عمر باتری می تواند بهتر باشد

RedMagic 7 دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 همراه با یک خنک کننده است تا عملکرد بی‌نظیر بازی را فعال کند. نرم افزار بازی آن یکی از بهترین ها است و محرک های لمسی خازنی به خوبی اجرا شده اند. در همین حال، پنل زیبای AMOLED با نرخ رفرش سریع 165 هرتز برای بازی و مصرف رسانه به همان اندازه عالی است.

بخوانید  تاریخ عرضه و بررسی گوشی وانپلاس 12

عمر باتری متوسط ​​و عملکرد ضعیف دوربین آن را از کسب رتبه اول باز می دارد، اما انتخاب بسیار خوبی است.

4: RedMagic 7 Pro

بهترین گوشیهای گیمینگ 2022

نقاط قوت
ظاهر و لمس برتر
عملکرد عالی در بازی
تکنولوژی پیشرفته UPC
نقاط ضعف
دوربین زیر پنل بسیار وحشتناک است
رم کمتر و نرخ رفرش کمتر نسبت به RedMagic 7

در حالی که ما بیشتر تحت تاثیر همتای مقرون به صرفه تر RedMagic 7 Pro قرار گرفتیم، پرو همچنان یک گوشی بازی عالی است که نباید نادیده گرفته شود. کیفیت ساخت خوبی دارد که کیفیت مشخص است، عملکرد بازی در سطح بالایی قرار دارد و عمر باتری نیز خوب است.

دوربین زیر پنل امکان طراحی تقریباً بدون حاشیه و بدون بریدگی را فراهم می کند که بسیار چشمگیر به نظر می رسد. متأسفانه، این فناوری پیشرفته دوربین در کنار یک دوربین سلفی بسیار بد وجود دارد.

اپل آیفون 13 پرو مکس

اپل آیفون 13 پرو مکس

نقاط قوت
صفحه نمایش بزرگ
نرمی ProMotion 120 هرتز
دوربین های درجه یک
نقاط ضعف
یک پورت لایتنینگ برای گیمرها محدود است
بدون سوکت هدفون

این گوشی ممکن است به طور خاص هدف گیمرها قرار نگیرد، اما به این معنا نیست که نمی تواند برای بازی مناسب باشد. هزاران بازی انحصاری iOS وجود دارد که برخی از آنها واقعا عالی هستند و ما فکر می کنیم بهترین دستگاه برای لذت بردن از آنها آیفون 13 پرو مکس است.

این صفحه نمایش فوق العاده و غول پیکر با نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز و قدرت زیادی برای اجرای بازی ها دارد. عمر باتری نیز بسیار عالی است، بنابراین می‌توانید قبل از اینکه نیاز به شارژ کردن آن داشته باشید، زمان طولانی مدت را پشت سر بگذارید.

بخوانید  تاریخ عرضه گوشی آنر 90 و آنر 90 پرو به همراه مشخصات

منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها