در چند سال اخیر، بازی های موبایل بیشترفت چشمگیری داشتند و کاربران زیادی از آنها استقبال کردند از همین رو تبلت ها را به گوشی های هوشمند ترجیح دادند زیرا تبلت ها با داشتن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت لذت بخش ترین تجربه ها را از بازی کردن به ارمغان می آورند، همچنین صفحه نمایش بزرگ کنترل بهتری را در هنگام بازی کردن در اختیار شما قرار می دهد. برای تماشای فیلم و اجرای جدیدترین بازی ها عملکرد فوق العاده ای دارند، در ادامه به معرفی بهترین تبلت های گیمینگ خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بهترین تبلت های گیمینگ

این مقاله به برسی تبلت های گیمینگ سال ۲۰۲۲ میپردازد. این تبلت ها پردازنده قدرتمند، نمایشگر با کیفیت و حافظه رم بالایی دارند که می توانند سنگین ترین بازی ها را به آسانی اجرا کنند. تبلت ها انواع مختلفی دارند که هر یک از قابلیت های متنوعی برخوردارند و کاربرد آنها نسبت به کامپیوتر بیشترست زیرا در هر مکان می توانید با تبلت بازی کنید. 

چه نکاتی را باید هنگام خرید تبلت ها مناسب گیمینگ رعایت کنیم؟

ممکن است تاکنون این سوال برای شما پیش آمده باشد که تبلت های مناسب گیمینگ چه ویژگی های باید داشته باشند؟ به چه ویژگی ها و قابلیت های آنها دقت نماییم؟ و یا اصلا می شود تبلت های خوش قیمتی که برای اجرای بازی های سنگین عملکرد خوبی داشته باشند پیدا کرد؟ در ادامه به پاسخ این سوالات می پردازیم.

کمپانی های تکنالوژی در چند سال گذشته، رقابت های بسیاری در زمینه های مختلف داشته اند هر یک سعی می کنند در تبلت های خود اجزا و قطعات استثنایی قرار دهند تا عملکرد بی رقیب ارائه دهند. توجه به نکات حائز اهمیت هنگام خرید تبلت ها علاوه بر بهره مند شدن از یک تبلت با کیفیت و مناسب ممکن است از قابلیت های دیگری نیز برخوردار شوید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر بگیرید مشخص کردن اولویت خود از تبلت است که در چه زمینه ای قصد دارید از آن استفاده کنید، اگر تبلت های مخصوص بازی و سرگرمی گزینه ی انتخابی شماست. ازمهم ترین نکات هنگام خرید تبلت می توان به بودجه کافی، توجه به برند، اندازه صفحه نمایشگر، قدرت پردازنده، ظرفیت رم و حافظه داخلی، توجه به ابعاد و وزن تبلت، باتری با دوام و ماندگاری بالا، اسپیکر قوی، دوربین با کیفیت اشاره کرد. در این مطلب  10 مدل از بهترین تبلت های گیمینگ را خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

 

بخوانید  تفاوت سامسونگ گلکسی A34 و گلکسی A54

1. تبلت بلک ویو Tab 11

معرفی: 15 نوامبر 2021

نمایشگر: 10.36 اینچ

حافظه: 128 گیگابایت

باتری: 6580 میلی آمپر ساعت

وزن: 460 گرم

قیمت: 6.349.000

یکی دیگر از وسایل الکترونیک که زندگی ما را احاطه کرده اند، تبلت ها هستند. یکی از دلایل مهمی که باعث محبوبیت تبلت ها در بین کاربران شده است صفحه نمایش آنهاست که برای تماشای فیلم، وب گردی و در اجرای بازی ها عملکرد عالی دارند.

ا بلک ویو Tab 11 با ظرفیت 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم با نمایشگر  Fol HD و قدرت سخت افزاری بالا می باشد. پردازنده استفاده شده در این تبلت 8 هسته ای است و در اجرای بعضی از بازی های سنگین بدون لگ و داغ شدن تبلت عملکرد فوق العاده ای دارد که از فیلم دیدن و بازی کردن نهایت لذت را تجربه خواهید کرد.

لنز اصلی 13 مگاپیکسلی تصاویر نسبتا خوبی را ثبت می کند و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در شرایط نور کافی و مناسب عکس های قابل قبولی را ثبت می کند. اگر به دنبال یک تبلت با قیمت مناسب اما عملکرد عالی هستید، تبلت بلک ویو Tab 11 بهترین گزینه برای شماست.

معایب                                                                         مزایا

نداشتن سنسور اثر انگشت                                             دوربین نسبتا خوب

عدم فست شارژ مناسب                                                 مقرون به صرفه

ساخت باکیفیت

صفحه نمایش بزرگ

قدرت سخت افزاری عالی

حافظه بالا

 

2.تبلت گلکسی تب اس 8 سامسونگ

معرفی: 9 فوریه 2022

نمایشگر: 11.0 اینچ

حافظه: 128 گیگابایت

باتری: 8000 میلی آمپر ساعت

وزن: 507 گرم

قیمت: 23.650.000

سامسونگ جدید ترین تبلت پرچمدارخود را به عاشقانه این برند معرفی کرد، تبلت های سری گلکسی تب اس 8 سامسونگ منتشر شده، که توجه بسیاری از کاربران  را به خود جلب کرده است. گلکسی تب اس 8 از نمایشگر 11 اینچی با پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. با حافظه 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت و پردازنده قدرتمند می تواند انواع بازی های سنگین را اجرا کند و برای گیمر ها فوق العاده عمل می کند و بهترین گزینه برای آنهاست.

معایب                                                                           مزایا

فاقد جک هدفون                                                               نمایشگر فوق العاده

پردازنده قوی

پشتیبانی از کارت حافظه

آیپد ایر 2022

 

بخوانید  مشخصات گوشی وانپلاس اپن | OnePlus Open

معرفی: 8 مارس 2022

نمایشگر: 10.9 اینچ

حافظه: 256 گیگابایت

باتری: 28.6 وات ساعت

وزن: 462 گرم

قیمت: از 19 میلیون

سال هاست که اپل در بازار تبلت ها و آیفون ها تقریبا بی رقیب است. جدیدترین آپیدی که اپل معرفی کرد، آیپد ایر2022 که نسل 5 آیپد ایر می باشد. آپید ایر از صفحه نمایش شفاف و زیبا 10.9 اینچی رتینا همراه شده که هنگام گیم و تماشای فیلم لذت دو چندانی به شما هدیه می کند. سنور 12 مگاپیکسلی 12 اولتراواید که نسبت به نسل قبلی خود ارتقا پیدا کرده و تصاویر با کیفیت و جذابی را ثبت می کند. باتری آپید ایر با توجه به پردازنده قدرتمند کم مصرف و ماندگاری بالایی نسبت به نهسل قبلی خود دارد.

معایب                                                                     مزایا

حافظه کم                                                                 نمایشگر بزرگ

وزن سبک

پردازنده قدرتمند

 

تبلت مایکروسافت مدل Surface pro 8

معرفی: 22 مارس 2021

نمایشگر:

حافظه: 

باتری:51.5 وات ساعت

وزن: 0.89 گرم

قیمت: از32 میلیون

سرفیس پرو 8 یک تبلت جذاب و جدید ترین عضو تبلت های مایکروسافت روانه بازار شد. مایکروسافت دستگاه های مختلفی با برند سرفیس تولید می کند از ماوس و کیبورد تا کامپیوتهای رومیزی، اما از بین تمام این دستگاه ها سرفیس پرو محبوبیت بیشتری دارد. سرفیس پرو یک تبلت جذاب و سبک که می توان به عنوان یک لپ تاپ با سیستم عامل کاملا دسکتاپ استفاده کرد. سرفیس پرو 8 با پردازنده قدرتمند که برای اجرای انواع بازی های سنگین عملکرد فوق العاده دارد و برای کسانی که از طرفداران گیم هستند بهترین گزینه می تواند باشد. این تبلت جدید از حافظه داخلی در نسخه های 128 گیگابایتی، 256 گیگابایتی و 1 ترابایتی ارائه شده است. برای اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم سری به بهترین گوشی های سامسونگ سال ۲۰۲۲  

مزایا                                                                                                معایب

ساخت با کیفیت                                                                              گران قیمت

پردازنده قدرتمند

طراحی جذاب و سبک

صفحه نمایش 120 هرتزی

نتیجه گیری

این مطلب بهترین تبلت های گیمینگ را برای شما عزیزان معرفی کردیم، این تبلت ها از پردازنده قدرتمند ،باتری با دوام و ماندگاری بالا و حافظه و رم بالای دارند که انواع بازی های سنگین را به آسانی اجرا می کنند. اگر بودجه کافی برای خرید این تبلت ها دارید این تبلت ها برای شما بهترین و مناسب ترین گزینه برای شماست. برای اطلاعات بیشتر مقاله بهترین تبلت های سامسونگ 2021 را مطالعه کنید.

 

بخوانید  مشخصات گوشی موتورولا اج 30 اولترا یا X30 پرو
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها