Poco F5 با اسنپدراگون ۷+ نسل ۲، ۱۲ گیگابایت رم وارد بازار می‌شود. در این مطلب به بررسی تاریخ عرضه و مشخصات گوشی پوکو F5 میپردازیم. با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی همراه پوکو در مرکز اقای تعمیرات موبایل.

هفته گذشته Poco F5 Pro را در Geekbench مشاهده کردیم. امروز یک گوشی جدید ساخت شیائومی با شماره مدل 23049PCD8G ظاهر شد که دارای چیپست اسنپدراگون 7+ نسل 2 با 12 گیگابایت رم است و ما انتظار داریم که این گوشی Poco F5 معمولی باشد.

مشخصات گوشی پوکو F5

حساب کاربری Snapdragon India در توییتر بعداً تأیید کرد که این در واقع Poco F5 است که اولین گوشی هند با این چیپست سری 7 خواهد بود. به گفته این شرکت، این پلتفرم در مقایسه با اسنپدراگون 7 نسل 1، 50 درصد عملکرد کلی بالاتر، 13 درصد بازده انرژی و 2 برابر بهبود عملکرد هوش مصنوعی به ارمغان می آورد.

این مشخصات Poco F5 بسیار شبیه به ردمی نوت 12 توربو است که در حال حاضر فقط در چین موجود است. تعجب آور نیست اگر این دو گوشی در نهایت یکسان باشند. یعنی انتظار میرود که پوکو F5 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 وات و MIUI 14 و سیستم عامل اندروید 13 داشته باشد. سایر مشخصات باید شامل 6.67 اینچی AMOLED و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی باشد.

سری F پوکو قدرتمندترین خط تولید در مجموعه این برند است. چیپست اسنپدراگون 7+ نسل 2 ممکن است به نظر کاهشی نسبت به اسنپدراگون 870 در پوکو F4 باشد، اما در واقعیت، پلتفرم جدید کوالکام بازده باتری و عملکرد بهتری را به همراه دارد.

بخوانید  بهترین گوشی های بازی سال 2022

تاریخ عرضه Poco F5

Poco F5

دو گوشی پوکو F5 و F5 Pro برای تاریخ ” 9 می” تنظیم شده است. Poco F5 که شایعه شده بود در 6 آوریل عرضه می شود، در 9 می عرضه خواهد شد.  درحالیکه Poco F5 نسخه ای از Redmi Note 12 Turbo خواهد بود، پوکو F5 پرو یک نسخه جدید Redmi K60 است. اولی از تراشه اسنپدراگون 7+ نسل 2 بهره می برد و دومی تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد داشت.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها