Nokia G22 با هدف تمرکز بر تعمیر پذیری و پایدار بودن رسمی شد! در این مطلب به بررسی مشخصات نوکیا G22 و خلاصه ای از ویزگی های آن میپردازیم.

انجام تمامی تعمیرات گوشی همراه نوکیا در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب.

امروز HMD گوشی 4G نوکیا G22 را با تمرکز کلیدی بر تعمیر پذیری و پایداری معرفی کرد. ابتدا آن را بررسی میکنیم، سپس مشخصات را بیان می کنیم.

معرفی مشخصات نوکیا G22

نوکیا G22

Nokia G22 دارای یک قاب پشتی است که از 100% پلاستیک بازیافتی استفاده می کند. در حالی که بسته بندی آن از مواد کاملاً تایید شده FSC Mix است. در مورد مشخصات واقعی، G22 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی HD+ 90 هرتز با گوریلا گلس 3 است. دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی می تواند حتی با ماسک هم قفل چهره را باز کند و یک اسکنر اثر انگشت در کنار آن تعبیه شده است.

نوکیا G22 از چیپست Unisoc T606 با 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قدرت می گیرد. گوشی نوکیا G22 با اندروید 12 عرضه می شود و HMD قول 2 ارتقاء سیستم عامل و 3 سال به روز رسانی امنیتی را داده است. بنابراین باید به اندروید 14 برسد. در پشت، یک سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک واحد ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

این گوشی باتری 5050 میلی آمپر ساعتی و شارژ سیمی 20 واتی دارد. گوشی نوکیا G22 را در رنگ های آبی مردابی و خاکستری مشاهده میکنید.

تعمیرات گوشی نوکیا

تعمیرات گوشی نوکیا

نوکیا G22 برای صاحبان گوشی های هوشمندی است که می خواهند گوشی خود را برای طولانی ترین زمان ممکن نگه دارند. با توجه به آمارهای خرید و فروش بازار موبایل، دلیل اصلی افراد برای تعویض گوشی خود خراب شدن آن است. و در بیشتر موارد به دلیل شکستگی نمایشگر یا خراب شدن باتری بوده است، بنابراین HMD تمرکز خود را بر روی آسان‌ترین روش تعویض آن‌ها گذاشته است.

بخوانید  بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11R

تعویض باتری نوکیا G22 حدود 5 دقیقه طول می کشد و تمام ابزارهای مورد نیاز شما ابزار خروج سیم کارت، یک سیم و یک پیچ گوشتی است. تغییر صفحه نمایش با چند ابزار اضافی حدود 20 دقیقه طول می کشد. HMD با iFixit همکاری می کند تا ابزار، راهنما و قطعاتی را برای شما فراهم کند تا بتوانید صفحه نمایش، پورت شارژ یا باتری گوشی Nokia G22 را جایگزین کنید. البته کار بهتر آنست که G22 را برای انجام این تعمیرات به یک مرکز خدمات مجاز تحویل دهید.

نوکیا با حذف نیاز به گرم کردن قاب پشتی برای جدا کردن آن و نیاز به الکل برای جدا کردن باتری، مراحل مورد نیاز برای تعمیر G22 را کاهش داد. در نتیجه تعویض باتری و نمایشگر در Nokia G22 آسان تر است.

مشخصات نوکیا G22
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها