سامسونگ گلکسی A34 در کره جنوبی عرضه شد، فروش آن از 31 مارس آغاز می شود. در این مطلب به بررسی مشخصات سامسونگ گلکسی A34 میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های سامسونگ گلکسی بصورت حضوری و آنلاین در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مقدمه

سامسونگ گلکسی A34 که دو هفته پیش رونمایی شد، در کره جنوبی رونمایی شد. این گوشی هوشمند در چهار رنگ عرضه می شود. اما دارای یک گزینه ذخیره سازی 128 گیگابایتی با قیمت 385 دلار / 355 یورو است. سامسونگ گلکسی A34 از تراشه Dimensity 1080 بهره می‌برد و رابط کاربری One UI 5.1 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می‌کند.

این گوشی حول یک صفحه نمایش 6.6 اینچی 120 هرتزی FullHD+ Super AMOLED ساخته شده است و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 25 واتی دارد. برای عکاسی از چهار دوربین بهره میبرد.

سایر ویژگی‌های برجسته سامسونگ گلکسی A34 شامل اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش، بلندگوهای استریو، امتیاز IP67 و اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت است. گلکسی A34 همچنین دارای NFC است و از فناوری MST پشتیبانی می کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی A34

آنباکسینگ

مشخصات سامسونگ گلکسی A34

این گوشی در یک جعبه جمع و جور، که شامل یک کابل USB، و یک ابزار سیم کارت است عرضه می شود. این دستگاه یکی از دو مدل  جدید گلکسی های سری A سامسونگ است. قبلا گلکسی A54 را بررسی کرده بودیم. علیرغم اینکه این گوشی در سطح بالایی قرار دارد، در واقع نمایشگر کوچکتری نسبت به واحد 6.6 اینچی 1080p Super AMOLED گلکسی A34 دارد. اگرچه این دو به خوبی با نرخ تجدید 120 هرتز مطابقت دارند.

بخوانید  طراحی گوشی موتورولا موتو جی پاور | moto G Power

گلکسی A34 مانند A54 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی است. ما انتظار داریم عمر باتری قوی، به خصوص با تراشه 6 نانومتری Dimensity 1080 جفت شود.

Samsung Galaxy A34، در رنگ روشن و تقریبی زرد عرضه می شود. زیر نور مستقیم می درخشد، که یک ویژگی خوشایند برای طراحی است. هیچ انحنا، جزیره دوربین، و چیز غیر ضروری وجود ندارد. فقط لنزهای دوربین و فلاش. در مورد تنظیمات تصویربرداری، توسط یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی هدایت می شود و همچنین واحدهای ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی وجود دارد. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد.

Samsung Galaxy A34

بررسی مشخصات سامسونگ گلکسی A34
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها