اولین تصاویر خیره کننده از ریلمی GT 6T به بیرون درز کرد

بررسی گوشی ریلمی GT 6T

فهرست مطالب

اولین برداشت های Realme GT 6T. در این مطلب به بررسی گوشی ریلمی GT 6T و مشخصات آن میپردازیم. از تصاویر این گوشی میتوان درک کرد که هم ظاهر و هم مشخصات فوق العاده ای در انتظار است. نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ریلمی امروز در رویدادی در دهلی نو هند از Realme GT 6T رونمایی کرد که نشان‌دهنده بازگشت سری GT به بازارهای بین‌المللی و به ویژه هند پس از دو سال وقفه است. 6T اولین مدل “T” از سری GT غیر نئو است که در آن “T” مخفف “Top Performer” است. این گوشی هوشمند در رنگ های نقره ای و سبز عرضه می شود. در اینجا اولین برداشت های ما از این گوشی را مشاهده میکنید.

بررسی مشخصات گوشی ریلمی GT5 Pro

بررسی گوشی ریلمی GT 6T

مشخصات Realme GT 6T

 

 

Realme GT 6T در جعبه خرده‌فروشی مشکی رنگ با یک قاب محافظ، یک ابزار اجکتور سیم‌کارت، یک کابل شارژ و یک شارژر GaN 120 واتی عرضه می‌شود. در جلو، ما یک صفحه نمایش 6.78 اینچی 120 هرتزی 8T LTPO خمیده AMOLED با وضوح 2780×1264 پیکسل داریم. این صفحه توسط گوریلا گلس Victus 2 محافظت می شود و دارای حداکثر روشنایی 6000 نیت و پشتیبانی از Dolby Vision است.

صفحه نمایش دارای یک سوراخ مرکزی برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی (Sony IMX615) و یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن برای احراز هویت بیومتریک است. حسگر اثر انگشت سریع و دقیق است، اما قرار دادن آن کمی بالاتر، دسترسی به آن را آسان‌تر می‌کرد. اگر گوشی را بچرخانید، در قسمت دوربین یک قاب با طراحی آینه نانو خواهید دید.

این گوشی روکش دوتایی دارد.  یکی از فناوری پوشش آینه ای در سطح نانو استفاده می کند، در حالی که دیگری که قسمت عمده پانل را می پوشاند، از فرآیند Misty AG استفاده میکند.

قسمت آینه با اثر انگشت لکه دار میشود و اطراف سه دایره که فلاش و دوربین را در خود دارد، احتمالا گرد و غبار را جمع می کند. در مورد، تنظیمات دوربین دوگانه شامل واحدهای 50 مگاپیکسلی اولیه و 8 مگاپیکسلی فوق عریض است. دوربین اصلی از سنسور Sony LYT-600 با OIS استفاده می کند. در حالی که دوربین فوق عریض از سنسور Sony IMX355 استفاده می کند. دومی دارای FOV 112 درجه است.

مشخصات Realme GT 6T

تصاویر گوشی ریلمی GT 6T

Realme GT 6T در بخش پردازنده دارای تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 SoC است. که آن را به اولین گوشی هوشمند هند مجهز به تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 تبدیل می کند. این دستگاه دارای حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. و رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 را راه‌اندازی می‌کند.

Realme وعده سه سال ارتقا نسخه اندروید و چهار سال به روز رسانی امنیتی را داراست. اما در مورد تعداد دفعات عرضه دومی چیزی متعهد نشده و گفته که به روز رسانی های امنیتی “در صورت نیاز” منتشر خواهد شد. باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی، کل بسته را آماده و در حال اجرا نگه می دارد.

شارژر 120 واتی GaN برای پر کردن باتری تا 50 درصد در 10 دقیقه تبلیغ شده است که ما مطمئناً در طول فرآیند بررسی خود آن را آزمایش خواهیم کرد.

بقیه نکات برجسته Realme GT 6T شامل امتیاز IP65، بلندگوهای استریو، USB-C، IR blaster و NFC است. همچنین دارای یک تراشه حریم خصوصی اختصاصی است. که داده های مربوط به اثر انگشت بیومتریک، اطلاعات چهره، قفل صفحه، رمزهای عبور حریم خصوصی، قفل برنامه و رمزگذاری فایل را ذخیره می کند.

در هفته های آینده بیشتر درباره Realme GT 6T صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید!

بررسی گوشی ریلمی GT 6T
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

مطالب پربازدید

مطالب اخیر

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها