عرضه اسمارت باتری آیفون XS به بازار

کمپانی اپل اخیرا به معرفی اسمارت باتری آیفون XS برای مدل های آیفون XST XS, XS Max و XR ارائه داده است. این باتری های هوشمند شبیه به باتری های ایفون 6 می باشند ولی با چند تفاوت عمده در نوع طراحی و کارایی این اسمارت باتری.این باتری هوشمند یک سطح برجسته ای را در پشت گوشی ایفون ایجا میکنند.

درباره اسمارت باتری آیفون XS

  • موقعیت اسمارت باتری آیفون XS

    این باتری درواقع یک باتری برای افزایش عمر باتری اصلی گوشی می باشد. این باتری به وسیله رابط از پشت گوشی آیفون متصل می شود و همیشه آن را تا زمانی که باتری در حالت کامل تخلیه می شود، شارژ نگه دارد.این باتری جدید همچنین لبهای غول پیکر در مقابل ندارد و مرز یکنواخت در همه طرفها دارد.

 

  • افزایش ظرفیت باتری آیفون

    ظرفیت باتری آیفون 7 نسبت به نسل قبل حدود 250 میلی آمپر ساعت افزایش یافته است. با این وجود، ظرفیت باتری نسل دوم کیس اسمارت باتری نیز از 1977 میلی آمپر ساعت قبلی به 2365 میلی آمپر ساعت رسیده.با این افزایش ظرفیت، به راحتی می توان باتری داخلی آیفون 7 را تا 100 درصد شارژ نمود. طبق اعلام اپل، با کمک این کیس باتری دار، تلفن هوشمند جدید این کمپانی می تواند 22 ساعت مرور وب بر بستر LTE را برای کاربر خود فراهم نماید. ضمن این که مدت زمان برقراری تماس نیز در این شرایط تا 26 ساعت افزایش خواهد یافت.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

بخوانید  معرفی نسخه عمومی شیائومی می نوت 10 لایت
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها