تعمیرات گوشی htc در ونک

ساکنین عزیز ونک دیگر برای تعمیرات گوشی htc خود نگران نباشید. اقای تعمیرات موبایل با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیرات گوشی و تبلت و انواع کامپیوتر در خدمت شماست. خدمات تعمیراتت موبایل htc در مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل با استفاده از اخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد.

خدمات تعمیرات گوشی htc آقای تعمیرات موبایل

تعمیرات سخت افزاری گوشی htc که شامل :

  1. ترمیم و تعویض قطعاتی همچون ال سی دی htc
  2. ترمیم و تعویض تاچ htc
  3. ترمیم و تعویض گلس htc
  4. ترمیم و تعویض اسپیکر htc
  5. ترمیم و تعویض میکروفن htc
  6. ترمیم و تعویض قاب htc
  7. صدها اقدامات دیگر حوزه تعمیرات سخت افزاری htc

تعمیرات نرم افزاری گوشی htc که شامل :

  1.  رفع کلیه اختلالات موبایل htc نظیر فرمت شدن اطلاعات
  2.  رفع مشکلات مربوط به ویروسی شدن گوشی htc
  3. آپدیت نرم افزار های گوشی  htc
  4. رفع مشکلات مروبط به کرش کردن گوشی htc

تمامی اقدامات تعمیر در مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل ، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی مطرح شده از سوی کمپانی HTC انجام می‌پذیرد. کارشناسان تعمیرات آقای تعمیرات موبایل با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال HTC و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات، توانایی آن را دارند تا هریک از محصولات معیوب HTC را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

هزینه تعمیرات گوشی htc 

به جرات می توانیم بگوییم مرکز تعمیرات موبایل تنها مرکز تعمیرات انواع گوشی در تهران و سراسر ایران می باشد که در کمترین زمان ممکن با نازل ترین قیمت تعمیر و درب منزل یا آدرس مذکور ارائه می دهد. همه عزم این مرکز جلب رضایت مشتری با ارائه کمترین میزان هزینه حق الزحمه در تعمیرات موبایل و استفاده از قطعات کاملا اورجینال گوشی می باشد. به خاطر همین مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل با برگزاری جشنواره های فصلی و مناسبتی اقدام به ارائه تخفیف در حق الزحمه تعمیرات سعی در ارائه بهترین هزینه و مشتری مداری ایده آل دارد.

بخوانید  تعمیر موبایل آیفون در منطقه تیموری

ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

کلیه خدمات سخت افزاری که شامل تعمیر قطعه یا تعویض با قطعه اورجینال برند گوشی می باشد و تعمیرات نرم افزاری با ۲۰ درصد تخفیف فقط در اجرت المثل تعمیرات صورت میگیرد.ضمن این که ارسال پیک به درب منزل یا محل کار مشتری برای تحویل گوشی جهت تعمیر نیز کاملا رایگان می باشد.

برای استفاده از خدمات تعمیرات موبایل با تماس های زیر با ما در ارتباط باشید.

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

یا این که به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی نوکیا یا سامسونگ ، اپل یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتالدرخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

تخفیف زمستانه بهانه ای برای آوردن لبخند رضایت به چهره شما مشتری عزیز می باشد 🙂 .

 

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها