برند سونی

اگر به دنبال یک مرکز تعمیرات موبایل کاملا مطمئن برای تعمیرات موبایل و تبلت سونی خود می گردید، نگران نباشید. آقای تعمیرات موبایل در خدمت شماست. آقای تعمیرات موبایل با بیش از 10 سال سابقه کار موفق در زمینه تعمیرات موبایل و تبلت سونی با نازل ترین قیمت آماده ارائه خدمات تعمیرات موبایل درمحل نیز می باشد.

تعمیرات سخت افزار و نرم افزار گوشی سونی

اگر در تعمیرات موبایل و تبلت سونی شما نیاز به تعیمرات تاچ و lcd سونی ، اسپیکر ، رم سایر قطعات سونی داشته باشد، مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل، در درجه اول اقدام به تعمیر قطعه مرود نظر می کند ولی اگر نیاز به تعویض قطعه مذکور شد، این مرکز اقدام به تعویض قطعه با قطعه اورجینال سونی می کند.

هزینه تعمیرات موبایل سونی

مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل تنها مرکز تعمیرات موبایل در ایران می باشد که هزینه اجرت المثل تعمیرات خود را برای رضایت مشتریان عزیز به نازل ترین قیمت تعیین کرده است. شما عزیزان نگران هزینه بالا و غیر معقول تعمیرات موبایل و تبلت خود نباشید. تعمیرات موبایل و تبلت در این مرکز با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود. چرا که هدف و شعار این مرکز ارمغان لبخند رضایت به لب مشتریان می باشد 🙂 .

ارتباط با آقای تعمیرات موبایل

این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزان مدرن تعمیرات قادر به برطرف نمودن هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های الکترونیک را دارا می باشد. تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات تبلت و تعمیرات گوشی موبایل از جمله خدماتی می باشد که توسط این مجموعه به هم وطنان عزیز ارائه می گردد. تعمیرات تخصصی موبایل کار و حرفه ما می باشد پس وقت را تلف نکنید و هم اکنون با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

یا این که به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی samsung یا htc  یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها