تصویر رسمی سامسونگ گلکسی Z Fold6 و Z Flip6 فاش شد. در ادامه به جزئیاتی از مشخصات این گوشی ها اشاره میکنیم و تصاویر گلکسی Z Fold6 و Z Flip6 را خواهیم دید.

طراحی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 | Samsung Galaxy Z Fold5

در زیر تصویری را نشان می دهد که گلکسی Z Fold6 و Z Flip6 آینده را نشان می دهد. که از وب سایت سامسونگ در قزاقستان آمده است. این تصویر دو گوشی تاشوی جدید را تنها از یک زاویه نشان می‌دهد، اما دست کم طراحی را به ما نشان میدهد و همین کافیست. به طور خلاصه، چیز زیادی تغییر نکرده است.

به نظر می رسد که Samsung Galaxy Z Fold6 نسبت به Z Fold5 در گوشه های خود انحنای کمتری دارد. این با تصویر زنده ای که چند روز پیش توسط Ice Universe به اشتراک گذاشته شد مطابقت دارد. در این تصویر هم همین را می بینید.

تصویر سامسونگ گلکسی Z Fold6 و Z Flip6

تصویر سامسونگ گلکسی Z Fold6 و Z Flip6

ظاهراً سامسونگ حاشیه‌ها را برای دستیابی به نسبت تصویر 22:9 روی صفحه نمایش به جای 23.1:9 مدل 2023 کاهش داده است. بدون اینکه ابعاد گوشی تغییر کند. مشخص نیست اما دوربین عقب تقریباً بدون تغییر به نظر می رسد. جزیره دوربین برجسته است. که سه دوربین را در خود جای میدهد.می دارد. این بار به جای حلقه فلزی یک حاشیه مشکی دارند، فقط همین.

در مورد Samsung Galaxy Z Flip6، هنوز هم دوربین دوتایی دارد. و از صفحه نمایش پوشه ای شکل مانند Z Flip5 استفاده می کند. ظاهراً این گوشی کمی بزرگتر خواهد شد. (از 3.4 اینچ به 3.9 اینچ) و در واقع به نظر میرسد که نمایشگر نسبت به مدل قدیمی به دوربین ها نزدیک تر میشود.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A32 + نقد و بررسی

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه در جولای برای گوشی های تاشو جدید؛ انتظار داریم تصاویر و جزئیات رسمی بیشتری منتشر شود، بنابراین در روزهای آینده اطلاعات بیشتری منتشر خواهیم کرد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها