در این مطلب به فروش فوق العاده ی گوشیهای سری ردمی نوت شیائومی خواهیم پرداخت. همانطور که میدانید برند شیائومی بخاطر قیمت مقرون به صرفه و ارائه ی گوشی های متنوع طرفداران زیادی پیدا کرده و روز به روز به محبوبیت این برند در سطح جهان افزوده میشود. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

خرید انواع گوشی شیائومی با قیمت عالی و مقرون به صرفه.

سری ردمی نوت شیائومی

شیائومی امروز یک نقطه عطف بسیار چشمگیر را اعلام کرده است. این شرکت 240 میلیون از گوشیهای  سری ردمی نوت شیائومی را در سراسر جهان فروخته است. این سری از زمان ورود اولین ردمی نوت در مارس 2014، پرفروش ترین بوده است و نیروی محرکه ای بوده که شیائومی را به رتبه سوم جهان رساند. این موضوع گویای محبوبیت روزافزون برند مقرون به صرفه شیائومی است!

در جریان رویداد ردمی نوت، لو ویبینگ، مدیر کل برند ردمی، فاش کرد که گوشیهای سری ردمی نوت شیائومی بیش از 240 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است. به نظر می رسد از ماه می، این رقم به 200 میلیون رسید، همه چیز به سرعت در حال حرکت است. قبل از آن در نوامبر سال گذشته 140 میلیون و در اکتبر 2019 100 میلیون بود. بنابراین، در 5 ماه گذشته شیائومی موفق به فروش 40 میلیون دستگاه شده است یعنی به طور متوسط ​​8 میلیون در ماه. این سری قیمتی معادل 2500 یوان دارد.

گوشی های سری ردمی نوت شیائومی

آینده سری ردمی نوت چیست؟ خب، این شرکت در تولید دو استراتژی در سال را دنبال خواهد کرد. اول عملکرد را افزایش می دهد و دوم طراحی را به روز میکند. دستگاه‌های این سری در حدود 390 دلار خواهند بود. به گفته لو ویبینگ، که همچنین رئیس بخش بین المللی است، گسترش جهانی توسط شبکه خرده فروشی در حال رشد است و به شیائومی کمک میکند. تا پایان این ماه 10000 فروشگاه شیائومی در سراسر جهان وجود خواهد داشت.

بخوانید  بررسی گوشی ردمی نوت 10 پرو شیائومی

شیائومی به زودی 10000 فروشگاه در سراسر جهان خواهد داشت! طبق گزارش ها، ده هزارمین فروشگاه، فروشگاه بندرگاه شاد شنژن خواهد بود. هدف این شرکت پوشش 80 درصدی شهرهای چین است، برخی از مناطق در حال حاضر 100 درصد پوشش داده شده اند. سری ردمی نوت شیائومی شگفت انگیز و نماینگر هدفی بزرگ!

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و
سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید.
همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،
این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ .
  •  تعمیر گوشی آیفون.
  •  گوشی هواوی.
  •   گوشی اچ تی سی.
  •  تعمیر گوشی سونی.
  •  گوشی ال جی.
  • تعمیرات گوشی شیائومی از جمله سری ردمی نوت شیائومی
  •  گوشی نوکیا.
  •  تعمیر گوشی بلک بری.
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق و حرفه ای انجام میدهند.
و خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها