اخباری به تازگی انتشار یافته است که کمپانی نوکیا تصمیم دارد گوشی جدید خود را با کیبورد فیزیکی عرضه نماید. گوشی جدید نوکیا که پیش از این توانسته گواهینامه FCC دریافت نماید. نوکیا به احتمال زیاد تصمیم دارد که در این گوشی از کیبرد فیزیکی استفاده نماید. گوشی جدید نوکیا از ویژگی‌هایی برخوردار می باشد که قبلا توسط FCC انتشار یافته بود. اگر بخواهیم به این ویژگی‌ها اشاره کنیم می‌توانیم به دو سیم کارت بودن دستگاه، آنتن رادیو اف ام، بلوتوث 4.2،  شبکه LTE اشاره نمود. همچنین ابعاد گوشی جدید نوکیا و 133 در ۶۸ میلیمتر بیان گردیده است. تعمیر گوشی نوکیا در این مجموعه با قطعات اصلی نوکیا و کیفیت بالایی ارائه می گردد. شما می توانید برای تعمیرات موبایل خود با ما تماس گرفته نسبت به برطرف نمودن مشکلات خود اقدام نمایید.

مشخصات گوشی جدید نوکیا

از منابع ناشناس خبر می‌رسد که این گوشی جدید نوکیا از صفحه نمایش ۳.۳ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل برخوردار می باشد که دارای کیبورد فیزیکی نیز هست. پردازنده این گوشی نیز با توجه به نوع گوشی یک پردازنده میان رده به حساب می‌آید که از مدل اسنپ دراگون 205 کوالکام استفاده شده است پردازنده دارای قدرت پردازش کم بوده و برای برطرف نمودن نیازهای گوشی جدید نوکیا و برنامه های آن توان کافی دارد. چرا قطعات 100% اورجینال باید در تعمیرات موبایل استفاده شود؟ این مطلب می تواند برای شما جالب باشد.

سیستم عامل گوشی نیز از اندروید بهره نمی‌برد و به همین خاطر سیستم‌عاملی مبتنی بر این HTML5 که برای دستگاه‌های ضعیف طراحی گردیده است استفاده می شود از جمله ویژگی‌های این سیستم عامل می‌توان به تماس‌های تصویری، تلویزیون زنده، فروشگاه اپلیکیشن و غیره اشاره نمود. اما احتمال عرضه چنین گوشی از نوکیا به دور می باشد اما گوشی های میان رده نیز دارای طرفدارانی می باشد که باعث می گردد کمپانی ها اقدام به انتشار چنین گوشی‌های در کنار گوشی های هوشمند خود نمایند.

بخوانید  گوشی Xiaomi Mi CC

آقای تعمیرات موبایل چه خدماتی ارائه می دهد؟

این مرکز با دارا بودن مجموعه ای کامل از قطعات اورجینال گوشی های هوشمند، قادر به برطرف نمودن هرگونه ایراد سخت افزاری و نرم افزاری را برخوردار می باشد.  تعمیرات موبایل در محل با پیک رایگان این مرکز انجام می گیرد. کلیه خدمات تعمیرات تبلت و موبایل به همراه تعمیرات لپ تاپ دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها