گوشی جدید اوپو با نمایشگر آبشاری

ویدیویی مبنبی بر گوشی جدید اوپو با نمایشگر آبشاری و لبه های دارای انحنا صبح امروز منتشر شد. نتظار می‌رود سال آینده معرفی این گوشی هوشمند را شاهد باشیم. تصاویر گوشی هوشمند جدید اوپو، نمایشگر با لبه‌های دارای انحنای ۸۸ درجه را نشان می‌دهد که هیچ‌ دکمه‌ای در کناره‌های دستگاه است.

تصاویر جدید گوشی جدید اوپو

 نمایشگر آبشاری گوشی جدید اوپو

نمایشگر گوشی جدید اوپو موسوم به نمایشگر آبشاری، با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۱۰۰ درصدی، حاشیه‌های باریکی در قسمت بالایی و پایینی دستگاه دارد. نمایشگر جدید اوپو باریک‌تر از نمایشگر گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس است. متأسفانه در تصاویر به‌اشتراک گذاشته‌شده، پنل پشتی دستگاه را نمی‌توان دید؛ اما  در قسمت لبه‌ها، ممکن است کارکردن با رابط کاربری این گوشی هوشمند کار ساده‌ای نباشد. هرچند باید در نظر داشته باشیم که تصاویر منتشرشده، رسمی و مربوط به محصول نهایی نیستند و انتظار می‌رود سال آینده معرفی گوشی هوشمندی با نمایشگر آبشاری را شاهد باشیم.

گوشی جدید اوپو

گوشی جدید اوپو

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سونیو سونی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12
بخوانید  ثبت پتنت گوشی تاشو با ماژول دوربین متفاوت توسط شیائومی

با ما تماس بگیرید :

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

 

خلاصه

ویدیویی مبنبی بر گوشی جدید اوپو با نمایشگر آبشاری و لبه های دارای انحنا صبح امروز منتشر شد. نتظار می‌رود سال آینده معرفی این گوشی هوشمند را شاهد باشیم.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها