کاهش فروش آیفون‌های اپل

روند کاهش فروش و درآمد اپل از آیفون‌های اپل امسال پس از عرضه آیفون 11 ادامه دارد. این غول کوپرتینویی در سال 2015 به بیشینه فروش آیفون‌های خود رسیده بود.انتظار می‌رود این غول کوپرتینویی برخی تغییرات ظاهری جزئی را در توسعه این سه گانه تازه اعمال کند و همچنین آن‌ها را در ابعاد بزرگتری بسازد تا علاوه بر تعبیه پنل نمایش بزرگ‌تر، همچنین از باتری بزرگ‌تری بهره بگیرند و بتوانند در اجرای امکان شارژ معکوس بی سیم بهتر ظاهر شوند.

تغییر برخی ویژگی ها در آیفون 11

تغییر ظاهری دیگر در آیفون 11، طراحی ماژول دوربین اصلی آن به شکل مربع در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی است. این ماژول در دو مدل آیفون 11 و آیفون 11 مکس به سه لنز مجهز می‌شود اما در آیفون 11 آر ضمن حفظ نمای ظاهری تنها از دو لنز بهره می‌گیرد. این نوع طراحی کمی بحث برانگیز خواهد بود، زیرا از نظر بسیاری کارشناسان و کاربران اصلا زیبا نیست. همچنین شایان ذکر است که گوگل چندی پیش تصویری منتسب به پنل پشتی گوشی پیکسل آینده خود را منتشر کرد و در پنل پشتی آن شاهد طراحی دوربین اصلی در قالب ماژول مربعی بودیم.

حداقل دو مدل از آیفون‌های سال آینده از 5G پشتیبانی می‌کنند

فروش سایر محصولات اپل مانند هوم پاد، ایرپاد و اپل واچ به قدری چشمگیر نیست که بتواند تأثیر مهمی در میزان درآمد و سود اپل بگذارد. حتی Apple Services که دومین واحد بزرگ و سودآور این غول تکنولوژی است هم نمی‌تواند از ضرر مالی اپل در سال آینده جلوگیری کند. تمرکز اپل روی واحد Apple Services درواقع پاسخی به کاهش در فروش آیفون‌ها بوده است که پس از حداکثر میزان فروش این محصولات در 2015 شاهدش بودیم. اپل در آن سال توانست 231.22 میلیون دستگاه آیفون را در سرتاسر جهان به فروش برساند.

بخوانید  گوشی vivo V15 Pro رونمایی شد

آمار فروش آیفون توسط کمپانی اپل

این سازنده در سال 2018 تعداد 217.72 میلیون دستگاه آیفون را در سرتاسر بازارهای جهانی به فروش رساند که در مقایسه با سال پیش از آن کاهش چشمگیری داشت. گفته می‌شود اپل به خاطر خلاقانه نبودن طراحی‌ها، افزایش قیمت آیفون‌ها و وجود گوشی‌های اندرویدی توانمندی که ارزان‌تر از آیفون‌ها هستند، با مشکل کاهش در فروش محصولات خود مواجه شده است. از طرفی دستگاه‌های آیفون اپل در سرتاسر جهان بسیار زیاد هستند و اپل ظاهرا برنامه دارد به همه این کاربران فعال خود حق عضویت ماهانه استفاده ازServices را بفروشد و درآمد کسب کند.

آیفون‌های سال آینده با تغییراتی اساسی طراحی می‌شوند

مینگ چی کو، تحلیل گر ارشد امور اپل، ادعا می‌کند آیفون‌های سال آینده با تغییراتی اساسی طراحی می‌شوند. او انتظار دارد اپل سال 2020 همچنان سه گانه آیفون را معرفی کند و در این میان حداقل دو مدل از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کنند. نسخه مکس احتمالا به پنل نمایش بزرگ 6.7 اینچی مجهز می‌شود در حالی که نسخه استاندارد از پنل نمایش 5.4 اینچی بهره می‌گیرد. این دو گوشی احتمالا از مودم 5G هم بهره می‌گیرند اما سطح پایین‌ترین و ارزان‌ترین نسخه 2020 فاقد این امکان خواهد بود و تنها از شبکه 4G LTE پشتیبانی می‌کند. به گفته کو، این آیفون همچنان به پنل نمایش 6.1 اینچی مجهز خواهد شد.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی از ما بخواهید 🙂 .این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم: تعمیر گوشی سامسونگ (samsung)، تعمیر گوشی آیفون(iphone)، تعمیر گوشی هواوی، تعمیر گوشی اچ تی سی، تعمیر گوشی سونی، تعمیر گوشی ال جی، تعمیر گوشی شیائومی، تعمیر گوشی نوکیا، تعمیر گوشی بلک بری و … .

بخوانید  تصفیه کننده جدید هوا میجیا شیائومی

انواع خدمات تعمیرات آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیر/تعویض تاچ و ال سی دی گوشی
  • سرویس نرم افزاری
  • تعمیر برد
  • تعمیر باتری
  • تعمیر اسپیکر
  • تعمیر دوربین
  • تعویض فلت
  • تعویض قاب یا شاسی
  • بازیابی اطلاعات گوشی
  • تعمیر و تعویض سوکت سیم‌کارت
  • بازگردانی کامل اطلاعات از دست رفته انواع هارد
  • و صدها خدمات دیگر با نازل ترین قیمت

نحوه ارتباط با اقای تعیمرات موبایل

  • تماس مستقیم با مرکز تعمیرات موبایل
    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
  • ارسال درخواست انلاین به مرکز تعمیرات موبایل اقای تعیمرات موبایل

ارتباط با شما مشتری عزیز افتخار ماست . برای استفاده از تخفیفات ویژه زمستانه تا پایان امسان فرصت دارید 🙂

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها