چگونه لوکیشن بفرستیم؟آموزش ارسال لوکیشن در واتساپ

فهرست مطالب

با بیشترفت تکنالوژی، گوشی های هوشمند نیز از تکنالوژی مسیریابی براساس سیستم موقعیت یاب جهانی و لوکیشن یابی برخوردارهستند. که به دیگران امکان اشتراک گذاری موقعیت

مکانی یا همان لوکیشن را می دهد. احتمالا بارها برای شما پیش آمده که دوستانتان از شما درخواست لوکیشن کرده اند و یا درخواست لوکیشن ازآنها کرده اید و با جمله که چگونهلوکیشن بفرستیم؟ مواجه شده اید برای اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی با دیگران می تواند یک امکان بسیار مفید باشد زیرا زمانی که از موقعیت یک فرد اطلاع نداشته باشید و یا در صورت گم شدن فرد ارسال لوکیشن می تواند بسیار موثر باشد و به شما کمک کند. ارسال لوکیشن شاید کاری است که بسیاری ازکاربران آن را انجام می دهند و برای آنها کارروزمره و معمولی باشد اما عده ای از کاربران نمی توانند لوکیشن بفرستند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم شما را با اینکه چگونه لوکیشن بفرستیم؟آموزش ارسال لوکیشن در واتساپ آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

لوکیشن در واتساپ چیست؟

یکی از ویژگی های جالب واتساپ اینکه شما می توانید علاوه بر عکس و فیلم موقعیت مکانی خود را برای سایر کاربران ارسال کنید. واتساپ یک سرویس پیام رسان است که به شما اجازه اشتراک گذاری موقعیت مکانی را می دهد و یکی از بهترین گزینه ها برای اشتراک گذاری موقعیت خود به دیگران است. برای اطلاعات بیشتر مقاله نحوه ارسال لایو لوکیشن فیک در واتس اپ  را مطالعه کنید. 

چگونه لوکیشن بفرستم؟

1. ابتدا اپلیکیشن واتساپ را اجرا کرده و فرد یا گروهی که قصد دارید موقعیت مکانی تان با آن ها اشتراک گذاری شود را انتخاب کنید.

2. در بخش فوقانی و سمت راست صفحه نمایش آیکونی به شکل یک گیره را مشاهده خواهید کرد، این آیکون را لمس کنید و گزینه Location را انتخاب کنید.

3. برای اینکه به طور دائم به موقعیت مکانی شما دسترسی داشته باشند باید گزینه shareLiveLocation را انتخاب کنید.

4. پس از طی این مراحل، دوستان شما یک نقشه با قابلیت کلیک کردن را در صفحه گفتگوی با شما دریافت خواهند کرد.

نحوه ارسال لوکیشن در واتساپ از آیفون

یکی از قابلیت های کاربردی واتساپ بدون شک امکان ارسال و به اشتراک گذاری موقعیت مکانی است. اگر در موقعیت قرار دارید که آدرس دقیق آن را نمی دانید و می خواهید آدرس را

به فردی دیگری بدهید لوکیشن به شما کمک خواهد کرد. نحوه ارسال لوکیشن در واتساپ آیفون چگونه است؟ ارسال لوکیشن امروزه کاربرد های گوناگونی یکی از راه گشاه ترین

شیوه های ارتباطی است. در ادامه به ارسال لوکیشن در واتساپ از آیفون می پردازیم.

1. ابتدا برنامه را باز کنید به صفحه چت مخاطبی که قصد دارید به او اوکیشن تان را بفرستید وارد شوید.

2. در مرحله بعد آیکون فرستادن فایل Send Media را لمس نمایید.

3. در منوی باز شده گزینه Share Location را انتخاب کنید.

4. سپس در مرحله بعد از شما سوال می شود که آیا واتساپ اجازه دسترسی به مکان را دارد؟ شما باید گزینه Allow را انتخاب کنید.

5. و در مرحله آخر گزینه  Location را لمس نمایید.

جمع بندی

 همان طور که ملاحظه کردید ارسال لوکیشن کار سخت و پیچیده ای نیست شما می توانید  با مطالعه این مقاله لوکیشن خود را به دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. چگونه لوکیشن بفرستیم؟آموزش ارسال لوکیشن در واتساپ آشنا کرده باشیم. پیشنهاد می کنیم سری به خرید گوشی های خراب و اوراقی شما توسط مرکز آقای تعمیرات موبایل بزنید.

 

مطالب پربازدید

مطالب اخیر

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها