هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360  محصول جدید تسکو است که به کاربر امکان می‌دهد بدون سیم با گوشی یا هر گجتی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند ارتباط برقرار کند.

ایرفون TH 5360

همان طور کهمشاهده می کنید، در جعبه این گوشی یک استوانه قرار دارد که در حقیقت کیس نگه دارنده هندزفری‌ها است. داخل این کیس دو هندزفری مشاهده می‌کنید که توانایی ارتباط بی‌سیم هم با گوشی و هم با یکدیگر را دارند. علاوه بر این در جعبه دستگاه 3 جفت سری پلاستیکی برای قرارگیری در سر هندزفری‌ها در نظر گرفته شده تا بتوانید آن‌ها را متناسب با گوش خودتان انتخاب کنید و یک کابل میکرو یو اس بی هم دیده می‌شود که می‌توانید هندزفری ها را با آن شارژ کنید.

کیس نگه دارنده هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

کیس نگه دارنده هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360 ، از بخش بالایی خودش باز می‌شود و به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. در یک طرف این کیس درگاه میکرو یو اس بی در نظر گرفته شده که بالای خودش 4 چراغ را می‌بیند. این‌ها نشان می‌دهد که این کیس زیبا علاوه بر اینکه وظیفه نگه‌داری این هندزفری‌ها را بر عهده دارد برای شارژ کردن آن‌ها هم استفاده می‌شود. هندزفری‌ها با کمک اتصال آهن ربایی در جای خودشان هستند و بنابراین در زمانی هم که در کیس باز است با برگرداندن آن، از جای خودشان خارج نمی‌شوند و باید با انگشت آن‌ها را خارج کنید.

هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

چراغ سبز موجود در هدست ها

روی هر کدام از ایرفون‌ها حلقه‌ای وجود دارد که با روشن شدن آن‌ها به رنگ سبز در می‌آید. این ایرفون‌ها با نگه داشتن انگشت روی آن‌ها به مدت 3 ثانیه روشن می‌شوند. قرار گرفتن ایرفونها در گوش کاربر بسیار خوب انجام می‌شود و حتی با حرکت سریع و با شدت سر به اطراف مشکلی از نظر خارج شدن از گوش برایشان به وجود نمی‌آید.این ایرفون ها به میکروفون مجهز شدند تا بتوانید از آن‌ها علاوه بر گوش کردن به موزیک برای مکالمه هم استفاده کنید. کیفیت مکالمه بسیار مطلوب است و هیچ مشکلی چه در بخش میکروفون و چه در بخش صدایی که از سمت مخاطب می‌آید ندارید.

هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

کیفیت صدا هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

کیفیت پخش موزیک توسط ایرفون‌ها خوب است و صدای بم بیشتر پخش می‌شود به‌خصوص زمانی که صدا را خیلی زیاد کنید صداهای بم نمود بیشتری پیدا می‌کنند. البته توجه کنید که این محصول اختصاصی برای گوش کردن به موزیک ساخته نشده و بیشتر کاربری هندزفری دارد و نباید در زمینه کیفیت هم خیلی انتظار زیادی از آن داشته باشید اما در کل هر شخصی از موزیکی که پخش می‌شود انتظار جداگانه‌ای دارد. اگر می‌خواهید به عنوان هدفونی سبک و با کیفیت خوب در طول روز از آن استفاده کنید برای این کار بسیار مناسب است.

بخوانید  تصاویر گرفته شده توسط گوشی honor 9x pro
نحوه اتصال هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

 این دستگاه از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می‌کند که مصرف انرژی کمتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد. روی هر کدام از این ایرفون‌ها حرفی نوشته شده که نشان می‌دهد هر کدام برای کدام گوش است. با نگه داشتن انگشت روی هر کدام به مدت 3 ثانیه روشن می‌شوند و حلقه نور رنگی اطراف آن‌ها شروع به چشمک زدن می‌کند. هر دو ایرفون بعد از روشن شدن همدیگر را پیدا می‌کنند و به یکدیگر متصل می‌شوند. بعد از آن هدست سمت راست آماده است تا به گوشی یا هر دستگاهی که از بلوتوث پشتیبانی می‌کند متصل شود. برای اتصال گوشی باید در بخش لیست بلوتوث‌های خودتان نام TH5360 را پیدا کنید و روی آن  ضربه بزنید. به همین راحتی هر دو هدست به گوشی شما متصل می‌شوند و می‌توانید بعد از آن از مکالمه بی‌سیم یا گوش کردن به موزیک لذت ببرید.

سایر ویژگی های هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360

برای ایرفون‌ها باتری 40 میلی‌آمپری در نظر گرفته شده و این هدفون‌ها برای شارژ شدن به 1 ساعت زمان نیاز دارند و در حالت مکالمه می‌توانند 3 تا 4 ساعت بدون نیاز به شارژ پاسخگو باشند علاوه بر اینکه مدت زمان استفاده در حالت پخش موسیقی 3 ساعت است. مدت زمان آماده به کار هم 40 ساعت بیان شده.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

بخوانید  عرضه نسخه عمومی iOS 13.1

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های Honor
  • تعمیرات انواع گوشی های Motorola
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Oppo
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12
  • تعمیرات انواع گوشی های Xiaomi Mi Mix 3

برای تعمیرات موبایل در کردستان فقط کافیست با ما تماس بگیرید .

خلاصه

هندزفزی بی‌سیم تسکو مدل ایرفون TH 5360 محصول جدید تسکو است و به کاربر امکان می‌دهد بدون سیم با گوشی یا هر گجتی که از بلوتوث پشتیبانی کند، ارتباط برقرار کند.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها