چگونه می توان گفت باتری گوشی خراب شده است؟

در این مقاله علت خراب شدن باتری گوشی را مورد بررسی قرار می دهیم، همانطور که می دانید، باتری گوشی ها همیشگی نیستند و بعد از مدتی به دلایلی همچون استفاه از گوشی در حال شارژ باتری گوشی شما خراب شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

شما احتمالا  تعداد زیادی از بحث های آنلاین درباره علت خراب شدن باتری گوشی  پیدا می کنید، چه در انجمن ها و چه در مقالات در وب سایت های مانند این سایت، در مورد باتری های تلفن. تقریبا همه آنها در مورد علت های خراب شدن باتری گوشی مثلا با کشیدن گوشی درحال شارژ در از برق مقالاتی نوشته اند. این اطلاعات مفید و کاربردی هستند، اما حتی اگر این موارد را هم رعایت کنید نمیتوانید چندین سال باتری سالمی برای گوشی خود نگه دارید ، چون خراب شدن باتری گوشی فقط به یک علت بسنده نمی کند.

چگونه می توان گفت باتری گوشی خراب شده است؟

چگونه می توان گفت باتری گوشی خراب شده است؟

ما همه یا باید یک باتری جدید برای ماشین خود ممکن است خریده باشیم یا کسی را که داریم که این کار را کرده باشد. باتری ها نیروگاه های شیمیایی هستند و زمانی که آنها به نقطه ای رسیده باشند که دیگر نتوانند از طریق واکنش شیمیایی شان ایجاد کنند، آنها دیگر نمیتوانند هیچ کاری انجام دهند. هنگامی که این اتفاق می افتد، شما نیاز به خرید یک باتری جدید دارید.

خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی

ممکن است متوجه شوید که باتری گوشی شما به سرعت افت می کند. اگر متوجه شوید که در طول روز شارز گوشی باتری گوشی از 60٪  به 30٪ در همان زمان رسید، نشان می دهد که باتری شروع به ترش کردن کرده است. البته چیزهای دیگری مانند برنامه های بد یا به روز رسانی بد می توانند این کار را انجام دهند.

بخوانید  ال سی دی اورجینال (OEM) با ال سی دی کپی (High Copy)

داغ کردن گوشی

اگر متوجه شدید که گوشی شما در وسط بشدت داغ می کند، این نشانه ای از یک باتری بد است هیچ نشانه ای از گرمای بیش از حد و تورم را نادیده نگیری.شما احتمالا هیچکدام از این علائم را حداقل 18 ماه پس از خرید گوشی خود نخواهید دید در صورتی که آن را جدید خریداری کرده اید. عمر باتری ممکن است در چرخه شارژ ثبت شود.

تعویض باتری گوشی

بعضی از گوشی ها مانند HTC One M7 یا Nexus 6P به گونه ای ساخته شده اند که احتمالا کسی را پیدا نکنید که بتواند باتری آن را باز کند. از شخصی که بخواهید تعمیرات را انجام دهید، زیرا بعضی چیزها نباید باز شود. آیفون اصلی به خاطر اینکه تقریبا غیرممکن بود تغییر باتری ممنوع بود مگر اینکه شخصی حرفه ای با تجربه باشد. یک کسب و کار که متخصص در تعمیر سریع تلفن در سایت می باشد، می تواند تصمیم بگیرد که خطر این آسیب دیدن گوشی را با تلاش آن نداشته باشد.

اگه گوشی موبایل شما فقط با اتصال به شارژر روشن شود و کار کند

اگر موبایل شما تنها  زمانی که به شارژ وصل است روشن می ماند و در زمان جدا کردن سوکت شارژ گوشی خاموش می شود. در واقع گوشی به خوبی کار می کند اما باتری گوشی موبایل نمی تواند انرژی الکتریکی را ذخیره کند، چس باید سریعا برای تعویض باتری گوشی خود اقدام نمایید.

تغییر حجم باتری گوشی

باتری خود را از گوشی خارج کنید و اندازه آن را بررسی کنید . در صورتی که تغییر حجم داده باشد و به اصطلاح باد کرده باشد یعنی باتری شما خراب شده است و باید آن را تعویض کنید .

بخوانید  افزایش اندازه نمایشگر داخلی و خارجی گلکسی فولد 2

خاموش شدن مکرر گوشی

اگر برایتاناین اتفاق افتاده باشد که گوشی موبایل شما یک دفه خاموش می شود و در بعضی از مواقع ممکن است دیگر روشن نشود  یا ممکن است هیچ نشانه ای از شارژ یا هشدار یا صدایی نداشته باشد، بایستی سریعا برای تعویض باتری گوشی تان اقدام نمایید.

امکان تعویض باتری گوشی

بعضی از گوشی ها مانند اصلی HTC One M7 یا Nexus 6P به گونه ای ساخته شده اند که احتمالا کسی را پیدا نکنید که بتواند باتری آن را باز کند. از شخصی که بخواهید تعمیرات را انجام دهید.

نکات مهمی که باید برای تعویض باتری گوشی در نظر بگیرید!

تعمیرکار باید مجرب و با تجربه باشد: تصور کنید زمان مناسب تعویض باتری گوشی شما فرا رسیده و می‌خواهید آن را به تعمیرکار موبایلی واگذار کنید، به هیچ وجه در این شرایط نباید به هر تعمیرکاری اعتماد به عمل آید و گوشی به دست هر تعمیرکار کم تجربه‌ای سپرده شود. سعی کنید تعویض باتری گوشی را به تعمیرکاری واگذار کنید که تجربه کافی در زمینه تعمیرات موبایل دارد و با مراحل باز و بسته کردن گوشی شما آشناست و به ابزارها و تجهیزات لازم هم دسترسی دارد.

از اورجینال بودن باتری جدید اطمینان حاصل کنید: یکی از مهمترین نکاتی که باید برای تعویض باتری گوشی به آن توجه شود این است که باتری جدید دستگاه اورجینال باشد. متاسفانه خیلی از باتری هایی که هم اکنون در بازار برای گوشی های موبایل عرضه شده‌اند فیک و جعلی هستند. نصب باتری جعلی در گوشی شما می‌تواند خیلی زود دوباره برایتان مشکل ساز شود. برای آشنایی با روش های تشخیص باتری تقلبی از اصل توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله ۱۰ روش تشخیص باتری تقلبی از باتری اصل برای گوشی موبایل” بپردازید. اگر می‌خواهید خیالتان از بابت اورجینال بودن باتری گوشی راحت باشدشما با مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل به راحتی می توانید باتری کاملا اورجینال مخصوص گوشی خود را تهیه نمایید.

بخوانید  گوشی Nokia 3.1 پلاس

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی از ما بخواهید 🙂 .این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ (samsung)
  •  تعمیر گوشی آیفون(iphone)
  • تعمیر گوشی هواوی
  •  تعمیر گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • تعمیر گوشی شیائومی
  •  تعمیر گوشی نوکی
  •  تعمیر گوشی بلک بری
انواع خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل
  • رفع مشکلات مربوط به سیم کارت گوشی در مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل
  • ترمیم و یا تعویض باتری موبایل
  • تست و بهینه‌سازی ولتاژ موبایل در مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل
  • انجام مشاوره‌ در زمینه قطعات سخت‌افزاری و سیستم نرم‌افزاری گوشی‌های تلفن همراه
  • اصلاح نواقص موجود در دوربین‌های موبایل در مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل
  • تعمیر و اصلاح کارت حافظه گوشی در مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل
  • برطرف کردن مشکل عدم خواندن سیم کارت از سوی گوشی در مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل
  • رفع مشکلات مربوط به اسپیکر موبایل در مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل
  • اصلاح مشکلات ویبره موبایل در مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل
  • و هزاران خدمات تعمیرات نرمز افزاری و سخت افزاری دیگر

نحوه ارتباط با اقای تعیمرات موبایل

  • تماس مستقیم با مرکز تعمیرات موبایل
    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
  • ارسال درخواست انلاین به مرکز تعمیرات موبایل اقای تعیمرات موبایل

ارتباط با شما مشتری عزیز افتخار ماست . برای استفاده از تخفیفات ویژه زمستانه تا پایان امسان فرصت دارید 🙂 .

 

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها