مقایسه دوربین سامسونگ گلکسی S23 اولترا در مقابل گلکسی S22 اولترا. در این مطلب به تفاوت دوربین گلکسی S23 اولترا و S22 اولترا میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات سخت افزازی و نرم افزاری در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

تفاوت دوربین گلکسی S23 اولترا در مقابل S22 اولترا

ما دو صحنه را در سطح زوم 1x، 3x و 10x در گلکسی S23 اولترا ثبت کردیم تا با دوربین‌های مشابه گلکسی S22 اولترا مقایسه کنیم. سنسور 200 مگاپیکسلی جزئیات بیشتری را نسبت به سنسور 108 مگاپیکسلی حتی در رزولوشن 12 مگاپیکسلی که با پیکسل بنه است ارائه می دهد. وضوح در عکس‌های گلکسی S23 اولترا در مقایسه با S22 اولترا افزایش یافته است که حس جزئیات بالاتر را افزایش می‌دهد.

تصاویر 3x و 10x نیز در گلکسی اس 23 اولترا واضح‌تر هستند. به طور قابل توجهی. نویز کمی بیشتر است، اما با کمال میل آن را در ازای سطح بالاتر جزئیات می پذیریم! گلکسی اس 23 اولترا بافت های ظریفی را حفظ می کند که نسل قبلی آن، آنرا به هیچ وجه حفظ نمیکرد.

سطح کیفیت

تفاوت دوربین گلکسی S23 اولترا و S22 اولترا

 

 

تصاویر گلکسی S22 اولترا تمیزتر هستند اما جزئیات کمتری دارند. گلکسی S23 اولترا سطح بسیار بالاتری از جزئیات را در ازای مقداری نویز ثبت می کند. اینکه چقدر جزئیات بیشتری از حسگر 200 مگاپیکسلی جدید دریافت می‌کنید قابل توجه است. به حروف Kodak Instamatic 33 توجه کنید. در Galaxy S22 Ultra تقریباً غیرقابل خواندن است اما در Galaxy S23 Ultra کاملاً قابل خواندن است.

در نهایت، تصاویر 200 مگاپیکسلی و 50 مگاپیکسلی با رزولوشن فول رزولوشن است که میبینید در بالاترین وضوح ممکن چه چیزی را ارائه می دهد. پس از ضربه زدن به شاتر، چند ثانیه طول میکشد تا تمام شود. این تحلیل فقط یک خلاصه از آنچه Galaxy S23 Ultra به ارمغان می آورد است. منتظر بررسی کامل ما باشید.

بخوانید  مشخصات چیپست کوآلکام اسنپدراگون +8 نسل1 | Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1

تفاوت دوربین گلکسی S23 اولترا و S22 اولترا
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها