معرفی دیزایر 21 پرو 5G ال جی

گوشی دیزایر 21 پرو 5G ال جی محصولی میان‌رده است که البته قیمت نسبتا بالایی دارد. این گوشی که فعلا در تایوان عرضه شده با قیمت تقریبی 430 دلار به فروش می‌رسد. اچ‌تی‌سی برای اولین بار طی سال‌های اخیر در دو ماه متوالی از رشد درآمدهای خود خبر داده است. این شرکت حالا با تلفن هوشمند جدیدی به استقبال سال جدید رفته است. چند روز پیش گزارش‌هایی درباره Desire 21 Pro 5G منتشر شده بود. اچ‌تی‌سی حالا امروز این محصول را در سکوت خبری معرفی کرد.

ویژگی های بارز گوشی دیزایر 21 پرو 5G ال جی

  • همان طور که از نام این دستگاه پیداست، دیزایر 21 پرو محصولی میان‌رده است که البته قیمت نسبتا بالایی دارد.
  • این گوشی که فعلا در تایوان عرضه شده با قیمت تقریبی 430 دلار به فروش می‌رسد. با این حال انتظار داریم که این گوشی را در سایر بازارها با قیمت متفاوتی ببینیم.
  • دیزایر 21 پرو نمایشگری 6.7 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +FHD دارد که از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. با این حساب، دیزایر 21 پرو اولین موبایل این شرکت است که نرخ نوسازی بالاتر از 60 هرتز دارد.
  • گوشی دیزایر 21 پرو 5G ال جی به صورت پیش‌فرض با اندروید 10 به بازار می‌آید و انرژی خود را از یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند
  • مهم‌ترین ویژگی این دستگاه احتمالا دوربین عقب چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است که همراه با یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و تشخیص عمق عرضه می‌شود.
  • گوشی دیزایر 21 پرو 5G ال جی در بخش سلفی هم از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد.
  • قلب تپنده این دستگاه چیپست اسنپدراگون 690 کوآلکام است که اچ‌تی‌سی آن را با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌فرستد.
بخوانید  بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A03s

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها