بررسی اولیه Samsung Galaxy A33 5G. در حال پیشرفت در سطح دنیا؟ در این مطلب به بررسی مشخصات سامسونگ گلکسی A33 5g ، نقاط مثبت و منفی و قیمت میپردازیم. با ما همراه باشید.
سامسونگ تغییرات زیادی را در این دستگاه میان رده ایجاد کرده است. و با طراحی جدید، نمایشگر پیشرفته و قدرت داخلی بیشتر، جذابیت را افزایش داده است. قیمت کمی افزایش داشته است اما میتواند یک مدل محبوب برای بسیاری از مشتریان باشد.

بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات تعمیرات موبایل را در مرکز آقای تعمیرات موبایل دریافت خواهید کرد.

مشخصات گلکسی A33 5G

نقاط قوت
سخت افزار میان رده قدرتمند
حفاظت IP67
اسلات کارت MicroSD
نمایشگر عالی
نقاط ضعف
بدون سوکت هدفون 3.5 میلی متری
قیمت افزایش داشته است.

سامسونگ گلکسی A33 5G 2022 شاهد ارتقاء نسبت به گلکسی A32 2021 است. طراحی جدید، داخلی‌های جدید و بطور کلی تغییر موقعیت این گوشی در مقایسه با نسخه قبلی. این ارتقاء افزایش عملکرد را به همراه دارد. اما افزایش قیمت هم به همراه دارد. آیا در این قیمت ارزشش را دارد؟

طراحی و ساخت

طراحی A33

159.7 x 74.0 x 8.1 میلی‌متر، 186 گرم
گوریلا گلس 5 و بریدگی قطره ای
حفاظت IP67

طراحی عملاً مشابه گلکسی A53 5G با موقعیت کمی بالاتر است. در واقع، تا زمانیکه ندانید به دنبال چه مشخصه ای در انتخاب یک گوشی هستید، نمیتوانید تفاوت این دو گوشی گلکسی A را متوجه شوید. با اینحال، تفاوتی وجود دارد. گلکسی A33 5G فریم های مات دارد، در صورتیکه در A53 5G  براق است.

یکی از موارد حذف شده در این گوشی سوکت 3.5 میلی متری هدفون است. این گوشی دیگر از هندزفری های سیمی پشتیبانی نمیکند. اما دارای بلندگوهای استریو است که ادعا میکنند مجهز به Dolby Atmos هستند. طراحی صفحه نمایش با یک بریدگی قطره ای در بالا و کمی انحنا در پایین است. که در اصل همان طراحی جلویی A32 قبلی است.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A50

در حال حاضر حفاظت IP67 وجود دارد. که یک ویژگی خوب برای محافظت بیشتر است و در این سطح مورد استقبال قرار میگیرد.

صفحه نمایش

صفحه نمایش گلکسی A33 5g

6.4 اینچ 2400 x 1080 پیکسل، 90 هرتز
AMOLED
نمایشگر Infinity-U

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، صفحه نمایش گلکسی A33مدل  Infinity-U است. نامی که سامسونگ برای گوشی های دارای بریدگی قطره ای به کار میبرد. قیمت آن کمی کمتر از سوراخ پانچ در گلکسی A53 5G است. و در نهایت یک صفحه نمایش 6.4 اینچی است. اما رزولوشن این گوشی افزایش یافته است. قبلاً این سطح از دستگاه صفحه نمایش 720p را ارائه میکرد، اما اکنون با وضوح 1080p عرضه شده است. این گوشی AMOLED است و نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه می دهد.

افزایش قیمت نسبت به نسخه‌های قبلی این گوشی، احتمالا بخاطر این ارتقا در نمایشگر است. و اولین بررسی ها نشان میدهد که ارزش پرداخت برای آنرا دارد. به نظر میرسد که نمایشگر فوق‌العاده‌ای است و محتوای شما را با رنگ‌ها و جزئیات فراوان ارائه می‌کند. با افزایش نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز که همه چیز را صاف و روان ارائه میکند.

سخت افزار و عملکرد

سخت افزار

اگزینوس 1280، 6 گیگابایت رم
128 گیگابایت + microSD
باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژر 25 واتی

چندین بار در این بررسی به Samsung Galaxy A53 5G اشاره کردیم زیرا داخلی A33 5G مانند A53 5G است. این دستگاه از یک سیستم جدید Exynos 1280 روی تراشه، و از 6 گیگابایت رم پشتیبانی میکند. علاوه بر فضای ذخیره‌سازی خوبی که در این دستگاه Galaxy A ارائه میشود، از میکرو SD تا ظرفیت 1 ترابایت هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین شما آزادانه میتوانید محتوای مد نظر خود را مدیریت کنید.

بخوانید  بررسی گوشی شیائومی میکس فولد 2 | Xiaomi Mix Fold 2

البته، با توجه به اینکه این سخت افزار جدید است، نمیتوانیم دقیقاً عملکرد روزانه را ارزیابی کنیم. اما سامسونگ میگوید عملکرد بطور قابل توجهی نسبت به A32 5G فعلی افزایش یافته است. منبع تغذیه کل دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند. شارژ بی سیم وجود ندارد، اما با استفاده مناسب و معمولی، سامسونگ میگوید که 2 روز از آن استفاده خواهید کرد.

این گوشی با اندروید 12 با رابط کاربری One UI سامسونگ عرضه میشود. 4 سال به روز رسانی سیستم عامل و 5 سال به روز رسانی امنیتی وجود خواهد داشت.

دوربین ها

 

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A33 5g

سیستم دوربین چهارگانه
اصلی: 48 مگاپیکسل، f/1.8 OIS
فوق عریض: 8 مگاپیکسل، f/2.2
ماکرو: 5 مگاپیکسل، f/2.4
عمق: 2 مگاپیکسل، f/2.4
سلفی: 13 مگاپیکسل، f/2.2

یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت گلکسی A33 5G وجود دارد. دو دوربین شایسته توجه هستند و دو دوربین دیگر اینطور نیستند. دوربین اصلی در اینجا یک سنسور 48 مگاپیکسلی است که توسط لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی میشود. همچنین شایان ذکر است که دوربین اصلی تنها دوربینی است که فوکوس خودکار را ارائه میدهد و سایرین فوکوس ثابت دارند.

دوربین اصلی توسط یک لنز فوق عریض پشتیبانی می شود. در اینجا لنز زوم وجود ندارد. یعنی در عملکرد زوم محدود خواهید بود و بصورت دیجیتال خواهد بود. با اینحال، عکس های فوق عریض به اندازه کافی خوب هستند، و انتخاب های خلاقانه ای خواهید داشت. برای نحوه عملکرد آنها باید منتظر یک بازبینی کامل باشیم.

یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی وجود دارد که گفته میشود عملکرد را در عکس های بوکه پرتره افزایش میدهد. اما به طور کلی این سنسورهای جانبی نتایج کمتر جالبی ایجاد میکنند. همین امر در مورد سنسور ماکرو هم صادق است.

بخوانید  گوگل پیکسل گوشی تاشو به بازار عرضه خواهد کرد.
نتیجه

Samsung Galaxy A33 5G

سامسونگ گلکسی A33 5G با طراحی و نمایشگر جدید در کنار سخت افزار تقویت شده، جایگاه خود را در سال 2021 کاملاً بالا میبرد و باعث نزدیک تر شدن این گوشی به Galaxy A53 5G که در کنار آن عرضه میشود بشود.

با ارتقاء این گوشی، قیمت آن جهش داشته و حدودا 369 یورو است. اما در عوض دستگاه بسیار بهتری دریافت میکنید. بطور کلی برداشت های اولیه از این گوشی خوب است، و طراحی و نمایشگر جذاب است.

 

 

رتبه بندی کلی بر اساس  مشخصات گلکسی A33 5g در بررسی  ما: 8.2
طراحی 8/10
نمایش 7/10
دوربین 8/10
باتری 8/10
نرم افزار 9/10
پردازنده 9/10

مشخصات سامسونگ گلکسی A33 5G
منبع: به گزارش از pocket-lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها