در این مطلب به بررسی مشخصات سامسونگ گلکسی F54 میپردازیم. نامی که کمتر به گوش رسیده است. سامسونگ گلکسی F54 دارای ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های همراه در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

سامسونگ گلکسی M54 ماه گذشته در خاورمیانه بی‌صدا عرضه شد. اکنون نسخه‌ای از این سخت‌افزار با نام Samsung Galaxy F54 راهی بازار موبایل البته در بعضی نقاط خاص است.

مشخصات سامسونگ گلکسی F54

ویژگی های گلکسی F54

این دستگاه دارای شماره مدل SM-E546B/DS است و صفحات پشتیبانی برای آن در سایت‌های فرعی Samsung.com برای بنگلادش، هند و لوانت وجود دارد. این دستگاه (که تحت همان شماره مدل و همچنین SM-M546B/DS ذکر شده است) در گواهینامه SGS Fimko نیز ظاهر شد.

گلکسی F54 یک مدل اصلاح‌شده از M54 است که در ماه مارس در مرکز شرق عرضه شد. پیش بینی میشود Galaxy F54 همراه با نمایش 6.7 اینچی AMOLED فوق العاده، نمایش فول اچ دی پلاس و شارژ مجدد 120 هرتزی دارای باتری 5800 میلی آمپر ساعتی (رادار 6000 میلی آمپر ساعتی) با کمک شارژ 25 واتی برای شارژ سریع فوق العاده و صرفه جویی انرژی تطبیقی باشد.

در سایر مشخصات سامسونگ گلکسی F54، این تلفن همچنین ممکن است دارای گوریلا گلس 5 باشد. احتمالا این تلفن دارای یک پردازنده هشت هسته‌ای قوی باشد که از اتصال 5G و وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کند. و می‌تواند روی اندروید 13 با One UI 5.1 کار کند. دارای پردازنده Exynos 1380 با 8 گیگابایت رم و گزینه های ذخیره سازی 128/256 گیگابایتی باشد.

این گوشی دارای یک مجموعه دوربین دیجیتال چند لنز سه گانه با دوربین دیجیتال اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی باشد. که به موجب آن، قبلی و دومی لنزهای دوقلوی مجهز به هوش مصنوعی هستند. این تلفن همچنین یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی دارد.

بخوانید  بررسی گوشی شیائومی ردمی K60 اولترا

با وجود گواهینامه ها و صفحات پشتیبانی از قبل، گلکسی F54 آماده ی راه اندازی است.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها