مشخصات و رندرهای موتورولا Moto Edge 2022. در این مطلب به بررسی مشخصات موتورولا Edge 2022 و ویژگی های احتمالی آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات تخصصی گوشی های موتورولا در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب.

مشخصات موتورولا Edge 2022

انتظار می رود موتورولا در سه ماهه سوم سال جاری گوشی هوشمند جدیدی با نام Moto Edge 2022 معرفی میکند که با کد دبی+ شناخته می شود. و در رندرهای فاش شده، طراحی اش آشکار شده است.

Motorola Moto Edge 2022 دارای یک صفحه نمایش سوراخ پانچ است که به ادعای منبع، قطر آن 6.5 اینچ است. این یک پنل POLED FullHD+ با نرخ تازه سازی 144 هرتز است. و سوراخ پانچ در مرکز آن یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد.

موتورولا موتو اج 2022

موتورولا موتو اج 2022

جزیره دوربین در پشت دارای سه دوربین است. 50 مگاپیکسل اصلی (با OIS)، 13 مگاپیکسل فوق عریض و 2 مگاپیکسل عمق. در قاب سمت راست دکمه تنظیم صدا و پاور، و در پایین پورت USB-C وجود دارد. که یک بلندگو، میکروفون و شیار سینی سیم کارت کنار آن قرار گرفته است.

موتورولا موتو اج 2022 دارای تراشه مدیاتک MT6879 است.همچنین دارای دو گزینه رم (6 و 8 گیگابایت) و فضای ذخیره سازی (128 و 256 گیگابایت) خواهد بود. این گوشی هوشمند 8.2 میلی‌متر ضخامت دارد. (10.1 میلی‌متر با برآمدگی دوربین)، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و از قلم پشتیبانی می‌کند.

موتورولا Moto g Go

Moto G Go

علاوه بر Moto Edge 2022، انتظار میرود که موتورولا یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام Moto g Go نیز عرضه کند. در این گوشی ما برخی از حاشیه‌های ضخیم و یک چانه پهن از جلو که به عنوان “نمایشگر چند لمسی” توصیف میشود میبینیم. به احتمال زیاد LCD این گوشی یک بریدگی قطره ای و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد.

بخوانید  تصاویر سامسونگ گلکسی S24 اولترا

دکمه تنظیم صدا و پاور در سمت راست و سینی سیم کارت و کارت microSD در سمت چپ طراحی شده است. یک حسگر اثر انگشت در پشت در داخل یک گودال لوگوی کلاسیک موتورولا وجود دارد. همچنین  Moto g Go دارای جک هدفون و درگاه USB Type-C است. به احتمال زیاد فقط یک بلندگوی مونو دارد. از نظر دوربین، تصویر یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین مکمل 2 مگاپیکسلی را تایید میکند.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها