در این مطلب به بررسی مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S22 اولترا خواهیم پرداخت.
جدیدترین رندرهای Samsung Galaxy S22 Ultra طراحی دوربین واتر دراپ را به تصویر میکشد.

مشخصات گلکسی S22 اولترا

مشخصات گلکسی S22 اولترا سومین نسخه رندر سه بعدی از سامسونگ که هنوز معرفی نشده است، با دو طرح قبلی فرق میکند چون دارای طراحی کاملاً جدید دوربین است که اولین بار است که تا به امروز این طراحی را میبینیم. طراحی جدید توسط راهنمایی‌کنندگان Ice Universe و Tron که سابقه خوبی در مورد گوشی‌های سامسونگ دارند تأیید شد. ما قبلاً طراحی دوربین های واتر دراپ را دیده بودیم.

ابتدا در سری ولوت ال‌جی و بعداً در گلکسی A32 خود سامسونگ، اگرچه اولین حضور آن در یک گوشی پرچمدار گلکسی اولترا خواهد بود. برخی شایعات قبلی حدس می‌زدند که نام این گوشی Note 22 Ultra خواهد بود در حالیکه نام Galaxy S22 Ultra تایید شد. گفته می شود که s22 اولترا دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی آمولد با یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی خود است.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S22 اولترا

در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی درست مانند S21 Ultra قرار دارد. لنزهای جدید 12 مگاپیکسلی 3x تله فوتو و 12 مگاپیکسلی 10x پریسکوپ هستند. انتظار می رود که هر چهار تا از OIS برخوردار باشند. همچنین انتظار می رود Exynos 2200 سامسونگ با پردازنده گرافیکی AMD RDNA 2 در راس واحدهای فروخته شده در اروپا باشد در حالی که سایر بازارها اسنپدراگون 895 کوالکام را دریافت خواهند کرد.

انتظار می رود این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی قبلی خود را با پشتیبانی از شارژ 45 واتی حفظ کند. این گوشی در سه گزینه رنگی مشکی، سفید و قرمز شرابی احتمالا عرضه میشود. علاوه بر رندرهای جدید، Ice Universe یک عکس فوری به اشتراک گذاشت که وزن s22 اولترا را با  228 گرم یا دقیقاً به اندازه S21 Ultra با مزایای اضافه شدن قلم S Pen به تصویر میکشد.

بخوانید  ال سی دی اورجینال (OEM) با ال سی دی کپی (High Copy)

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ  مانند مشخصات گلکسی S22 اولترا و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیرات گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:
ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق و حرفه ای انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی s22 اولترا
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها