جزئیات بیشتری در مورد سامسونگ گلکسی A54 که در آینده عرضه خواهد شد، در دسترس است. در این مطلب به برخی مشخصات احتمالی این گوشی میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی همراه سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب. جهت مشاوره و اگاهی از نحوه ی برطرف کردن مشکل گوشی همراه خود با ما در ارتباط باشید.

سامسونگ گلکسی A54

در مشخصات فاش شده، این بار در مورد باتری آن (EB-BA546ABY). ظرفیت نامی آن 4905 میلی آمپر ساعت است که نسبت به گلکسی A53 4860 میلی آمپر ساعت افزایش دارد.

با توجه به اینکه گلکسی A53 به عنوان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تبلیغ می شود، ظرفیت معمول باتری A54 احتمالاً 5100 میلی آمپر ساعت ذکر شده است. آیا با شارژ سریعتر همراه است؟ احتمالاً نه. مدل فعلی از شارژ 25 واتی (به اندازه S22 پریمیوم و احتمالاً S23 نیز پشتیبانی می کند).

در مورد مشخصات دوربین این گوشی، گلکسی A54 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی جدید خواهد داشت. (A52 و A53 ​​دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بودند). همچنین، سنسور عمق 5 مگاپیکسلی که در مدل های قبلی وجود داشت، ندارد. یک سنسور اصلی توانمندتر می تواند به تنهایی داده های عمق را جمع آوری کند، بنابراین ممکن است به سنسور اختصاصی نیاز نباشد.

سامسونگ گلکسی a53

سنسور 64 مگاپیکسلی فعلی که در گلکسی A52 و A53 ​​استفاده می‌شود، چندان بزرگ نیست. و سیاست سامسونگ مبنی بر گنجاندن ویژگی های رده بالا در برخی از گوشی های هوشمند گلکسی A خود می تواند به این معنی باشد که A54 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بزرگتر و توانمندتر خواهد بود. این دستگاه به خوبی می تواند از همان دوربین گلکسی S22 و S22+ استفاده کند، اما این فقط یک حدس است.

بخوانید  بهترین گوشی های گیمینگ ۲۰۲۲

گلکسی A53 حدود شش ماه دیگر تا پایان چرخه خود فرصت دارد، بنابراین مطمئناً با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، اطلاعات بیشتری در مورد A54 خواهیم شنید. سری گلکسی Ax4 سامسونگ در اوایل سال آینده انتظار می رود، آنها احتمالاً مانند سری قبلی در ماه مارس عرضه خواهند شد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها