اپل واچ شما بیشتر اوقات به مچ دست شما بسته است، بنابراین احتمال شکسته شدن تصادفی صفحه نمایش آن وجود دارد. افتادن واچ روی زمین یا ضربه خوردن به آن و دلایل متعدد دیگر ممکن است باعث آسیب بشود. در این مطلب به بررسی هزینه و چگونگی تعویض صفحه نمایش اپل واچ سری 8 میپردازیم. با ما همراه باشید.

آیا صفحه نمایش اپل واچ به راحتی می شکند؟

اگرچه اپل می گوید این دستگاه در برابر خراش و ضربه مقاوم است، اما بعید است که ساعت شما با سقوط از ارتفاع زیاد روی سطح سخت جان سالم به در ببرد. گلسی که صفحه نمایش از آن ساخته شده محکم است اما اگر ساعت رو به پایین بیفتد احتمالا میشکند. مدل‌های گران‌قیمت اپل واچ نسبت به مدل‌های ارزان‌تر مجهز به قاب آلومینیومی و شیشه Ion-X در برابر شوک بهتر مقاومت می‌کنند.

مدل های فولادی ضد زنگ و مدل های سرامیکی اپل واچ ادیشن دارای شیشه کریستالی یاقوت کبود هستند. که خراشیدن یا شکستن آن بسیار سخت است. اما به این معنی نیست که هیچوقت آسیب نمیبیند.

آیا شرکت اپل گلس اپل واچ را به صورت رایگان تعویض میکند؟

اپل صفحه نمایش اپل واچ شما را به صورت رایگان تعویض نمیکند. با AppleCare+، می توانید هزینه ی کمتری برای سرویس دستگاه خود کنید. هرچند این گزینه در ایران کاربرد ندارد. اگر اپل واچ شما تحت پوشش گارانتی محدود اپل یا AppleCare+ نباشد، بسته به مدل اپل واچ خود، هزینه نسبتا زیادی پرداخت خواهید کرد که متغیر است.

هزینه تعویض صفحه نمایش اپل واچ سری 8 چقدر است؟

هزینه تعویض صفحه نمایش اپل واچ سری 8 چقدر است؟هزینه ی تعویض صفحه نمایش اپل واچ سری 8 با توجه به شرایط؛ متغییر است اما برای اطلاع دقیق از قیمت ها میتوانید با شماره 09129361689 تماس بگیرید و از جزئیات آن اطلاع بگیرید.

بخوانید  گوشی موتورولا اج 40 معرفی شد

چرا تعویض نمایشگر اپل واچ اینقدر گران است؟
تعویض صفحه نمایش اپل واچ گران است چون قطعات مصرفی برند اپل با توجه به تحریم های این برند در ایران با هزینه ی گزاف تهیه میشود. با اینحال مجموعه ی تعمیرات موبایل تعویض و تعمیر اپل واچ شما را با قطعه ی اورجینال و با مناسب ترین قیمت انجام میدهد.

 

به علاوه اینکه اینکار بخاطر ظرافت زیادی که دارد؛ باید توسط تعمیرکاران و متخصصان حرفه ای انجام شود. جهت ارتباط با متخصصان ما در مرکز آقای تعمیرات موبایل اینجا کلیک کنید. در صورت تعویض و تعمیرات گوشی یا تجهیزات جانبی آن در مرکز تعمیرات ما؛ گارانتی دریافت میکنید تا به صحت کار اطمینان کامل داشته باشید.

آیا تعویض گلس به صرفه تر است یا خرید مجدد؟

هزینه تعویض صفحه نمایش شکسته اپل واچ ممکن است شما را ناامید کند. معمولا، خرید یک اپل واچ جدید بیشتر از جایگزینی یک دستگاه آسیب دیده هزینه دارد. بسته به سلیقه ی شما اگر چند سال است که صاحب دستگاه هستید، دریافت آخرین مدل اپل واچ انتخاب بهتری نسبت به تعمیر ساعت قدیمی خود است.  اما اغلب هم تعمیر اپل واچ شما ارزش بیشتری از خرید آن دارد.

آیا اپل واچ پس از تعویض صفحه نمایش همچنان ضد آب است؟

آیا اپل واچ پس از تعویض صفحه نمایش همچنان ضد آب است؟

اگر صفحه اپل واچ خود را مستقیماً در اپل تعمیر میکنید، می توانید مطمئن باشید که دستگاه شما در برابر آب مقاوم است. اپل صفحه نمایش ساعت شکسته را تعمیر نمی کند، آنها به سادگی دستگاه شما را با یک دستگاه جدید جایگزین می کنند. از آنجایی که ما در مورد یک ساعت کاملاً جدید صحبت می کنیم، می توانید مطمئن باشید که مهر و موم ضد آب دست نخورده خواهد بود.

بخوانید  تاریخ عرضه ios 15.5 و نکته ها و ترفند ها | ios 15

اما از طرف دیگر، اگر اپل واچ خود را توسط تعمیرگاه های خارج از اپل سرویس میکنید، احتمالا ضد آب نخواهد بود و تضمینی برای مقاومت دستگاه در برابر آب وجود ندارد. نکته مهم: به خاطر داشته باشید که اپل واچ هرگز ضد آب نیست. دستگاه در برابر آب مقاوم است. تفاوت زیادی بین ضد آب و مقاوم در برابر آب وجود دارد.

آیا محافظ گلس اپل واچ بخریم؟

بله! یک محافظ صفحه می تواند از صفحه نمایش اپل واچ شما هنگامی که به طور تصادفی می افتد یا ضربه میخورد محافظت کند. اگر می‌خواهید ریسک نکنید، یک کیف محافظ هم تهیه کنید. محافظ‌های صفحه‌نمایش و قاب‌های اپل واچ گران نیستند و می‌توانند در زمان وقوع فاجعه در هزینه‌های شما صرفه‌جویی کنند.

نتیجه

تعویض صفحه نمایش اپل واچ

 

صفحه نمایش اپل واچ سخت و بادوام است. مدل‌های گران‌قیمت (شیشه‌های کریستال استیل و یاقوت کبود) بهتر از مدل‌های ارزان‌تر (آلومینیوم و شیشه Ion-X) در برابر ضربه مقاوم هستند. اما گاهی اوقات اتفاقات غیرمنتظره ای رخ می دهد و ممکن است آسیب ببیند.

میتوانید تعمیر اپل واچ خود را در مرکز آقای تعمیرات موبایل با اطمینان کامل و با هزینه ی بسییار مناسب همراه با گارانتی انجام دهید. اینکار توسط تعمیرکاران و متخصصان حرفه ای ما با بهترین تجهیزات و بهترین متریال انجام میشود.

آیا تا به حال صفحه نمایش اپل واچ شما شکسته است؟ بعد از این اتفاق دردناک چه کردید؟ در کامنت ها در مورد تجربه خود بیشتر به ما بگویید.

تعویض صفحه نمایش اپل واچ
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

بخوانید  گلس گوشی موتورولا
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها