طراحی گوشی پوکو F6 و F6 پرو

طراحی گوشی پوکو f6

فهرست مطالب

طراحی گوشی های Poco F6 و F6 Pro قبل از عرضه فاش شد. در ادامه به تصاویری از طراحی گوشی پوکو f6 و پوکو f6 پرو نگاهی می اندازیم. با ما همراه باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

دیروز پوکو اعلام کرد که پوکو اف 6 و پوکو اف 6 پرو را در 23 می در رویدادی در دبی رونمایی خواهد کرد. این برند هنوز جزئیاتی از مشخصات F6 duo ارائه نکرده، اما طراحی این دو گوشی را فاش کرده است.

طراحی گوشی پوکو f6 و f6 پرو

تصاویر گوشی پوکو f6

Poco F6 دارای سه دایره در پشت خود با دو محفظه دوربین است. در حالی که دوربین سوم ظاهراً دارای فلاش دایره‌ای است. دوربین اصلی از یک واحد 50 مگاپیکسلی با OIS استفاده می کند، در حالی که شایعه این است که دوربین دوم یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. افشاگران همچنین ادعا می‌کنند که Poco F6 با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 SoC، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، صفحه‌نمایش با وضوح 1220p و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 90 واتی عرضه می‌شود.

Poco F6 Pro دارای چهار دایره در پشت خود است. یکی برای فلاش و سه دایره برای دوربین. تنظیم دوربین توسط یک دوربین 50 مگاپیکسلی با OIS سرلوحه قرار گرفته است. طراحی Poco F6 Pro شبیه به Redmi K70 انحصاری چینی به نظر می رسد. که جای تعجب نیست زیرا گفته می شود Poco F6 Pro یک تغییر نام تجاری Redmi K70 برای بازارهای بین المللی است.

طراحی گوشی پوکو f6

 

اگر این درست باشد، Poco F6 Pro را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی 120 هرتزی OLED 1440p، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 120 واتی خواهد بود.

انتظار میرود که پوکو اطلاعات بیشتری در مورد F6 و F6 Pro در رویداد 23 می نشان دهد. با ماهمراه باشید.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

مطالب پربازدید

مطالب اخیر

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها