رونمایی از گوشی تاشو شیائومی می میکس

خبر خوش مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل اینکه در روزهای اول سال 1400 در دنیای فناوری اطلاعات شاهد رونمایی از گوشی تاشو شیائومی می میکس هستیم. شرکت شیائومی که دیروز و امروز دو مراسم پشت سر هم برگزار کرده، بالاخره از اولین گوشی تاشوی خودش با نام شیائومی می میکس فولد رونمایی کرد.

xiaomi mi mix fold یا گوشی تاشو شیائومی می میکس رونمایی شد

شیائومی پس از چند سال دوباره یک گوشی جدید از خانواده میکس معرفی کرده که مثل دفعات قبلی، این سری قرار است نوآوری‌های جدید شیائومی را به نمایش بگذارد. گوشی جدید شیائومی می میکس فولد نام دارد و اولین گوشی شیائومی است که از نمایشگر تاشو داخلی بهره می‌برد. این محصول آنقدر ویژگی‌های نوآورانه مختلفی دارد که ممکن است تاشو بودن نمایشگر آن به چشم نیاید.

در بخش آغازین دومین بخش از Mega Launch  مدیرعامل شیائومی به 10 سال فعالیت این شرکت اشاره کرد. او گفت شیائومی برنامه‌هایی برای 10 سال آینده در سر می‌پروراند. یکی از اقدامات شیائومی برای ورود به دهه‌ی دوم فعالیتش، اصلاح لوگو بود. لوگوی جدید شیائومی تغییر چندانی به‌خود ندیده است. اما طبق ادعای طراح، لوگویی «زنده‌» است و بهتر می‌تواند هویت شیائومی را به‌تصویر بکشد.

مشخصات گوشی تاشو شیائومی می میکس

  • در بخش داخلی گوشی تاشو شیائومی ، شاهد نمایشگر 8.01 اینچی با رزولوشن 2480 در 1860 هستیم که از استانداردهای HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.
  • گفتنی است این نمایشگر از نسبت ابعاد 4:3 بهره می‌برد. در بخش بیرونی هم نمایشگر 6.52 اینچی با رزولوشن 840 در 2520 توجه را جلب می‌کند.  نسبت ابعاد آن به 27:9 می‌رسد و درون حفره‌ی آن دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تعبیه شده است.
  • برخلاف نمایشگر اصلی، نمایشگر بیرونی از رفرش ریت 90 هرتز پشتیبانی می‌کند.
  • قلب تپنده‌ی این گوشی تاشو اسنپدراگون 888 است و انرژی آن از جانب باتری 5020 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که البته به دو بخش تقسیم شده است.
  • این باتری از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند و باید بگوییم که این بزرگترین باتری در بین تمام گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود.
  • از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت این گوشی، بهره‌گیری آن از 4 اسپیکر قدرتمند است که صدای فوق‌العاده‌ای را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.
  • شیائومی برای این گوشی حالت دسکتاپ را ارائه کرده است. در این صورت به کاربران اجازه می‌دهد با سوایپ سه انگشت، از این مشخصه بهره ببرند. در این حالت، رابط کاربری گوشی مشابه کامپیوتر می‌شود و کاربران می‌توانند از پنجره‌های مختلف استفاده کنند.
بخوانید  مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 8 2021
آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها