رونمایی ازاسمات فون سامسونگ گلکسی A8s توسط چین

کمپانی بزرگ در کشور چین، اسمارت فون Galaxy A8s سامسونگ را رسما ماه گذشته به عنوان اولین گوشی هوشمند این شرکت با صفحه نمایشی دارای یک حفره بسیار کوچک اندازه پانچ، Infinity-O، رونمایی کرد.طراحی این اسمارت فون ویژگی های مشابهی با اسمارت فون سامسونگ Galaxy S10 دارد، اما باید خاطر نشان شویم، تصمیم بر این که سامسونگ A8s در مجموعه سامسونگ منحصر به فرد می باشد.  (اگر چه نوع سوراخ در صفحه نمایش واقعا شروع به حرکت در سراسر جهان تلفن همراه).

تاکنون Galaxy A8s تنها در چین، که بازار راه انداز این گوشی بوده است، به صورت انحصاری ساخته می شود. اما ممکن است به زودی تولید کننده این گوشی تغییر کند. نسخه جدید تلفن یعنی  Galaxy S10 از سوی سازمان FCC و Wi-Fi Alliance تایید شده است.

ویژگی های اسمات فون سامسونگ گلکسی A8s

شماره مدل A8s SM-G887 است. پسوند “N” در طرح نامگذاری سامسونگ معمولا برای دستگاههایی است که باید در بازار داخلی خودی، یعنی کره جنوبی فروخته شوند.

اگر چه فعلا تصمیم بر فروش داخلی سری جدید اسمارت فون های جدید Galaxy A8 می باشد، اما امیدواریم به زودی زود فروش این گوشی به کشورهای خارجی شروع شود و رفته رفته گسترش یابد. هنوز اخبار کامل و دقیقی در باره  Galaxy A8 سامسونگ بدست نرسیده، اما به محض رسیدن اطلاعات جدید در باره این گوشی، آقای تعمیرات موبایل در اسرع وقت منتشر خواهد کرد 🙂 .

آقای تعمیرات موبایل، بهترین سایت ارائه اخبار گوشی

آخرین اخبار به روز در باره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂

بخوانید  دریافت تاییده توسط گوشی بلک شارک 3 5G

همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

 

.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها