تعویض سیم کارت تلفن آیفون XS

اگر به تازگی صاحب یکی از بینظیرترین نوع برند گوشی یعنی آیفون xs شده اید و نمیدانید به نحوه تعویض سیمکارت آیفون ایکس اس آشنا نیستید ما به شما در این آموزش روش مرحله به مرحله این کار را آموزش خواهیم داد . در اکثر گوشی های هوشمند و قدیمی، برای قرار دادن سیم کارت در گوشی ابتدا میبایست درب پشت آن را باز نموده و پس از در آوردن باتری اقدام به جا زدن سیم کارت بکنید. اما در گوشی های آیفون به دلیل کمبود جا و اینکه قاب پشت گوشی یکسره است باید سیم کارت را از بیرون جا بزنید. همچنین به یاد داشته باشید سایز سیم کارتتون رو به سایز درب خشابی این گوشی بایستی متمایز  کنید. سایز نانو کوچکتر از سایز میکرو هستش که فقط چیپ روی سیم کارت مشخصه و حاشیه های موجود در روی سیم کارت حذف شده است.

وبسایت آقای تعمیر شما را در انواع تعمیرات گوشی از ساده تا مبتدی آموزش خواهد داد

مراحل تعویض سیم کارت آیفون ایکس اس

  • ابتدا ابزار مخصوصی که همراه گوشی به مشتری داده شده است یا یک ابزار نوک تیز مناسب دیگر در داخل سوراخ ریزی در ناحیه جانبی گوشی تعبیه گشته است وارد نمایید
  • این ابزار را ارام به داخل فشار دهید تا درب خشایی حامل سیمکارت به صورت کشویی بیرون بیاید
  • درب خشایی حامل سیمکارت را به بیرون بکشید.
  • اکنون سیم کارت سایز نانو را به داخل اسلات، خشاب یا سینی سیم کارت جا بزنید.
  • سیم کارت شما میبایست همانند تصویر زیر در درون سینی سیمکارت قرار بگیرد.
  • اکنون خشاب یا همون سینی سیم کارت را درون گوشی جا بزنید.
  • پس از اینکه سیم کارت در درون جای خود قرار گرفت، شما نیاز دارید که پین کد سیم کارت را وارد کنید. فقط دقت داشته باشید که شما سه بار فرصت دارید تا پین کد درست سیم کارت را وارد نمایید.

چند ابزار به منظور بیرون کشیدن آسان سیمکارت آیفون

  1.  گیره‎ی کاغذ
     گیره‎ی کاغذ می‎تواند جایگزین خوبی برای در آوردن سیم‎کارت باشد. برای استفاده از آن به این منظور، باید بخش‎های زائد آن را حذف کنید تا فقط فلز به چشم بخورد.  سپس یکی از جناحین گیره را به سمت بیرون خم کنید تا به اندازه‎ی کافی یک نوک فلزی کوچک داشته باشد تا به داخل سوراخ بیرون در آوردن نگه‎دارنده‎ی سیم‎کارت جا بگیرد. حالا شما می‎توانید آن را به داخل فرو برده و به منظور در آوردن سیم‎کارت آیفون یا آی‎پد خود فشار دهید.
  2. سوزن منگنه
    شما می‎توانید از بخش تیز فلزی روی یک سوزن منگنه برای وارد کردن فشار به نگه‎دارنده‎ی سیم‎کارت آیفون یا آی‎پد خود استفاده کنید.
  3. میله‌ی بافتنی
    شما می‎توانید از این ابزار هم برای در آوردن نگه‎دارنده‎ی سیم‎کارت آیفون یا آی‎پد خود از آن‎ استفاده کنید.
  4.  خلال دندان
    با درصد متفاوتی از موفقیت، شما می‎توانید از خلال دندان نیز برای در آوردن نگه‎دارنده‎ی سیم‌کارت آیفون‎ خود استفاده کنید.البته مواظب باشید که از خلال دندان ضعیفی برای این کار استفاده نکنید چون ممکن است بشکند و در سوراخ درب خشابی بماند
بخوانید  تعمیرات قسطی موبایل
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها