رندرهای جدید از گلکسی نوت 10 نسخه 5G

تصاویر خیره کننده‌ای از گوشی هوشمند 5G گلکسی نوت 10 که انتظار می‌رود به‌ زودی، در اواسط مردادماه معرفی شود، به‌اشتراک گذاشته شد.احتمالا گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ، ۱۶ مردادماه برابر با ۷ اوت رونمایی می‌شود. با نزدیک‌شدن به زمان رونمایی، اخبار غیررسمی مختلفی در مورد پرچم‌دار بعدی کره‌ای‌ها منتشر می‌شود و تاکنون نیز اخبار مختلفی در مورد این گوشی هوشمند سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده است.

زمان ارائه گوشی گلکسی نوت 10

به‌نظر می‌رسد ابتدا گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو به بازار عرضه شوند و سپس نسخه‌ی 5G در دسترس کاربران قرار گیرد. همچنین به‌نظر می‌رسد باید منتظر رونمایی دستگاهی با حفره‌ی دوربین سلفی روی نمایشگر و فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری باشیم. وب‌سایت هلندی LetsGoDigital، رندرهای جدیدی از پرچم‌دار بعدی‌ کره‌ای‌ها به‌اشتراک گذاشته است. باتوجه به رزولوشن بالای تصاویر، طراحی نمایشگر جدید ایفینیتی O به‌خوبی قابل مشاهده است. براساس آخرین اخبار منتشرشده، احتمال داردگلکسی نوت ۱۰ سامسونگ از دوربین «مدت پرواز» (ToF) در پنل پشتی دستگاه بهره ببرد.

حسگر حسگر ToF در گوشی گلکسی نوت 10

سامسونگ با اضافه کردن حسگر ToF قصد دارد قابلیت فوکوس زنده (Live Focus) را به تصاویر و قابلیت تشخیص عمق را به اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده بیاورد. حسگر سه‌بعدی تشخیص عمق hQVGA که ۰/۰۳۸ مگاپیکسلی است، در هنگام تصویربرداری ویدئویی، امکان تغییر حالت مصنوعی اثر بوکه را در پس‌زمینه‌، فراهم می‌کند.

طراحی جدید و بهبود های تازه در گلکسی نوت 10

به‌نظر می‌رسد گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ ازنظر فناوری‌ های دوربین نیز بهبود پیدا کرده باشد. باتوجه به اطلاعات منتشرشده از سوی Ice Universe، انتظار می‌رود دستگاه جدید از سه تنظیم متغیر دیافراگم بهره ببرد.گلکسی اس ۱۰ با تنظیم دیافراگم خودکار f/1.5 و f/2.4 براساس میزان نور محیطی به بازار عرضه شد. باتوجه به اخبار منتشرشده، به نظر می‌رسد تنظیم دیافراگم f/1.8 به گلکسی نوت ۱۰ اضافه شده باشد. در نتیجه انتظار می‌رود گلکسی نوت ۱۰ با قابلیت خوبی برای تصویربرداری به بازار عرضه شود.

بخوانید  انتشار خبر قیمت و تاریخ عرضه iphone 11 pro و آیفون 11 پرو مکس

خصوصیت ویژگی Live Focus در گلکسی نوت 10

LetsGoDigital معتقد است نسخه‌ی 5G گلکسی نوت ۱۰ پرو نیز از ویژگی Live Focus برخوردار خواهد بود. باتوجه به اینکه این گوشی‌های هوشمند از قیمت بالاتری نسبت به دستگاه‌های مشابه 4G برخوردارهستند، انتظار می‌رود از نظر سخت‌افزاری نیز نسبت به نسخه‌های عادی 4G بهینه‌سازی شده باشند.

قیمت گلکسی نوت 10

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و … از ما بخواهید 🙂 .این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ (samsung)
  •  تعمیر گوشی آیفون(iphone)
  • تعمیر گوشی هواوی
  •  تعمیر گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • تعمیر گوشی شیائومی
  •  تعمیر گوشی نوکی
  •  تعمیر گوشی بلک بری

نحوه ارتباط با اقای تعیمرات موبایل

  • تماس مستقیم با مرکز تعمیرات موبایل
    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
  • ارسال درخواست انلاین به مرکز تعمیرات موبایل اقای تعیمرات موبایل

ارتباط با شما مشتری عزیز افتخار ماست . برای استفاده از تخفیفات ویژه زمستانه تا پایان امسان فرصت دارید 🙂 .

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها