راه اندازی گوشی های جدید نوکیا از هفته آینده

از هفته آینده ما شاهد ارائه و راه اندازی گوشی های جدید نوکیا توسط کمپانی نوکیا خواهیم بود. این شرکت دارای سابقه بلندی در ارائه گوشی های هوشمند می باشد.دوشنبه هفته آینده نوکیا مراسمی را در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد کرد تا از پرچمدار ۲۰۱۹ خود یعنی نوکیا ۹ پیور ویو (Nokia 9 PureView) رونمایی کند اما طبق اطلاعات افشا شده جدید، این گوشی تنها یکی از ۵ اسمارت فون جدید نوکیا خواهد بود.

گوشی های نوکیا X71

در حال حاضر، با توجه به منابع اطلاعاتی بدست آمده، در رویدادی که  در ایتالیا برگزار می شود، ممکن است دستگاه های کاملا جدید در صحنه جهانی مانند گوشی های نوکیا X71 و باقی گوشی های مقرون به صرفه نوکیا ارائه خواهد شد.نوکیا X71 که گفته می‌شود نسخه‌ی چین نوکیا ۸.۱ پلاس باشد، امروز در تایوان رونمایی شد. این محصول دارای نمایشگری مشابه گوشی‌های جدید سامسونگ است. این محصول اولین گوشی نوکیا با حفره‌ی بالای نمایشگر است. همچنین ایکس ۷۱ را می‌توان اولین دستگاه سری ایکس دانست که خارج از چین رونمایی می‌شود.

ارائه گوشی های جدید نوکیا به زودی

تا کنون، ما فقط اخباری در مورد یک گوشی Snapdragon 429 شنیده ایم، اما این بار در سال گذشته شرکت HMD Global اعلام کرد نوکیا 5.1، نوکیا 3.1 و نوکیا 2.1 در مسکو، روسیه، ارائه خواهد شد. بنابراین احتمال آن می رود که در هفت روز آتی شاهد ارائه گوشی های جدید نوکیا خواهیم بود.  نوكیا 3.2 و نوكیا 4.2 در MWC 2019 رونمایی شدند و در حال حاضر در سراسر جهان فروش می كنند، ما انتظار داریم تا نسخه 2.2 تا 5.2 یا شاید 6.2 در آینده عرضه شوند.

بخوانید  معرفی کتاب‌خوان می ریدر پرو شیائومی

مشخصات گوشی نوکیا 4.2

در کنفرانس خبری نوکیا علاوه بر مدل پیور ویو شاهد رونمایی از یک مدل میان رده جدید خواهیم بود که در حال حاضر با نام نوکیا ۴.۲ شناخته می‌‌شود. اطلاعات کمی درباره این گوشی اقتصادی وجود دارد و تنها می‌دانیم که احتمالا در رنگ‌های مشکی و صورتی عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به نحوه‌ی تعیین نام آن احتمالا شاهد مشخصاتی میان نوکیا ۵ و نوکیا ۳ خواهیم بود. حالا که صحبت از سری نوکیا ۳ شد، جالب است بدانید که یک گوشی جدید که با نام نوکیا ۳.۲ شناخته می‌شود نیز در مراسم آینده‌ی این برند فنلاندی حضور خواهد داشت. این مدل جایگزین مدل نوکیا ۳.۱ در سال گذشته می‌شود و قرار است یک پردازنده بهتر که احتمالا اسنپدراگون ۴۳۹ باشد بر روی آن قرار می‌گیرد.

درباره گوشی نوکیا ۳.۲

خریداران می‌توانند گوشی نوکیا ۳.۲ (Nokia 3.2) را در رنگ‌های مشکی و نقره ای سفارش دهند. همچنین گوشی دیگری با نام نوکیا ۱ پلاس (که البته ممکن است نوکیا ۱.۲ نام گیرد) نیز خانواده گوشی ‌های اقتصادی جدید نوکیا را تکمیل می‌کند. چندی پیش گزارشی درباره این اسمارت فون منتشر شده بود که نشان می‌داد یک نمایشگر ۵ اینچی با یک پردازنده ارتقا یافته از سوی مدیا تک، سیستم عامل اندروید گو پای، یک گیگابایت حافظه رم و عرضه در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز از مشخصات آن محسوب می‌شوند.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی از ما بخواهید 🙂 .این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم: تعمیر گوشی سامسونگ (samsung)، تعمیر گوشی آیفون(iphone)، تعمیر گوشی هواوی، تعمیر گوشی اچ تی سی، تعمیر گوشی سونی، تعمیر گوشی ال جی، تعمیر گوشی شیائومی، تعمیر گوشی نوکیا، تعمیر گوشی بلک بری و … . همانطور که ملاحظه می نمایید کلیه برندهای گوشی و تبلت در این مرکز قادر به تعمیر بوده که از ویژگی های برجسته این مرکز محسوب می گردد.

بخوانید  پرچمدار هوآوی Mate 30 در راه است

انواع خدمات تعمیرات آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیر/تعویض تاچ و ال سی دی گوشی
  • تعمیر برد
  • تعمیر باتری
  • تعمیر اسپیکر
  • تعویض قاب یا شاسی
  • بازیابی اطلاعات گوشی
  • تعمیر و تعویض سوکت سیم‌کارت
  • تعمیرات نرم افزاری انواع گوشی و تبلت
  • تعویض قطعات گوشی در صورت نیاز با قطعات اورجینال
  • تعمیرات انواع کامپیوتر خانگی
  • بازگردانی کامل اطلاعات از دست رفته انواع هارد
  • و صدها خدمات دیگر با نازل ترین قیمت

نحوه ارتباط با اقای تعیمرات موبایل

  • تماس مستقیم با مرکز تعمیرات موبایل
    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
  • ارسال درخواست انلاین به مرکز تعمیرات موبایل اقای تعیمرات موبایل

ارتباط با شما مشتری عزیز افتخار ماست . برای استفاده از تخفیفات ویژه زمستانه تا پایان امسان فرصت دارید 🙂

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها