دوره آموزشی حضوری تعمیرات موبایل اپل

دوره آموزشی حضوری تعمیرات موبایل اپل، توسط آقای تعمیرات موبایل، با نازل ترین قیمت و بهترین اساتید با سابقه و تخصص انجام میگیرد.اگر قصد دارید به عنوان یک استادکار ماهر نزد یک استاد ماهر تعمیرات موبایل را بیاموزید، مرکز تعمیرات آقای موبایل بهترین را به شما پیشنهاد میدهیم.آموزش تعمیرات موبایل اپل، دوره ای فوق تخصصی برای ورود سریع به بازار کار است که شامل آموزش تعمیرات گوشی موبایل اپل  IPhone است و به دو بخش آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل دسته بندی می شود.

اپل و محبوبیت آن در بازار

در اوایل سال ۲۰۰۷ میلادی استیو جابز اولین آیفون را معرفی کرد. آیفون مفهوم تازه‌ای به گوشی‌ها بخشید و انقلابی در صنعت گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد که تاثیر آن هنوز هم در محصولات این عرصه مشهود است.اگرچه آیفون سهم کوچکتری در بازار دارد اما توسعه دهندگان آن همواره تلاش میکنند تا بهترین اپلیکیشن های موجود را برای iOS ارائه دهند. درست است که شما میتوانید بسیاری از این اپلیکیشن های معروف را به روی اندروید نیز مشاهده کنید اما به لحاظ  امکانات و طراحی نمیتوانید این دو را با هم مقایسه نمایید.

دوره آموزشی حضوری تعمیرات موبایل اپلاساتید آموزش تعمیرات موبایل

در مرکز تعمیرات آقای موبایل،اساتید بسیار برجسته ای برای آموزش شما کارآموزان عزیز حضور دارند، که شما را عملا در دوران آموزش با مشکلات رایج نرم افزای و سخت افزاری آموزش میدهند.در این دوره آموزش حضوری تعمیرات موبایل اپل، در پایان دوره می توانید کلیه موبایل های اپل موجود در بازار را تعمیر نمایند. در دوره ای که توسط این مرکز ارائه می گردد مبتنی بر یک چارت درسی مشخص و منظم می باشد که در آن کلیه مباحث مربوط بهتعمیرات گوشی  اپل لحاظ گردیده است.

برتری دوره های آموزشی تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل

برای درک و یادگیری بهتر آموزش تعمیر موبایل اپل، بخش آموزشگاه مرکز بزرگ اقای تعمیرات موبایل، سعی کرده است آموزش ها را بصورت عملی و تحت نظر بهترین اساتید تهران و بر روی بروزترین گوشی های بازار موبایل انجام دهد، تا کارآموزان پس از اتمام دوره آموزشی خود بتوانند با اعتماد به نفس بالا شغل خود را در رشته آموزش تعمیرات تلفن همراه شروع کنند.

دسته بندی دوره آموزشی حضوری تعمیرات موبایل اپل

آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل اپل

آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل اپل، شامل کلیه مباحث مرتبط با انواع نرم افزارهای موبایل اپل، ساخت و ریکاوری اپل آی دی،  شناخت و آموزش انواع باکس ها، کار با تجهیزات کارگاه، رفع عیب سریال های موبایل اپل، آموزش رفع عیب لوگو، آموزش نحوه Flash در انواع مدل های موبایل، روش بک آپ گیری، ریستور کردن، نحوه روت نمودن گوشی، آموزش تعمیرات انواع ایرادات آنتن و … از جمله مباحثی می باشد که در این دوره به افراد آموزش داده می شود. شما می تواند تماس با ما گرفته و اطلاعات کامل تری را دریافت کنید.

آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل

 آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل نیز شامل کلیه مباحث مرتبط با آموزش تعمیرات موبایل اپل در حوزه سخت افزار می باشد. افرادی که در این دوره شرکت می کنند پس از به پایان رسانده دوره به یک تعمیرکار سخت افزار قوی و با تجربه تبدیل می گردند که می تواند به راحتی وارد بازار کار بشوند. نحوه باز نمودن گوشی، معرفی انواع قطعات، بلوک منبع تغذیه و شارژینگ، آموزش نحوه تعویض قطعات معیوب، نقشه خوانی، تعویض انواع آی سی، پایه سازی و شابلون زنی، برطرف نمودن ایرادات دوربین، بررسی سنسور دوربین، آموزش پرش آنتن، تعویض سوکت شارژ، تعویض تاچ و ال سی دی، تعویض برد و … از مباحثی می باشد که در این دوره به افراد آموزش داده می شود.

مزایای دوره های آموزشی تعمیرات موبایل اپل

  • آموزش تعمیرات جدیدترین مدل های ارائه شده از کمپانی اپل.
  • ارائه رایگان پک CD کمک آموزشی سخت افزار به کارآموزان گرامی .
  • در اختیار گذاشتن کلیه فایلهای نرم افزاری فلش، root، sort، RAM و…به روز شده (رایگان).
  • بهترین کیفیت را در آموزشگاه اقای تعمیرات موبایل، تجربه کنید 🙂 

 

 

بخوانید  عرضه ماوس بیسیم لایت Mi شیائومی 😍
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها