قاب لو رفته اپل آیفون 14 پرو به لنزهای دوربین بزرگتر اشاره دارد. می‌پرسید دوربین آیفون 14 آینده قرار است چه شکلی شود؟ در این مطلب به سوال شما پاسخ میدهیم.

تعمیرات انواع گوشی های آیفون در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط تعمیرکاران حرفه ای.

مشخصات ظاهری دوربین آیفون 14

بر اساس تصاویر موجود در اینترنت و بعضی اطلاعات، لنزهای دوربین آیفون 14 پرو در مقایسه با نسخه قبلی یعنی آیفون 13 کمی بزرگتر است. در نتیجه حلقه‌های بزرگ‌تر دوربین، «بریدگی جزیره» دوربین هم در قاب بزرگ است، و نه به مقدار ناچیز! توضیح این تفاوت اندازه ممکن است در واقع بسیار ساده باشد.

شایعه است که اپل امسال دوربین فوق عریض را در مدل های آیفون پرو ارتقا می دهد و سنسور جدید بسیار بزرگتر از سنسور قدیمی است. از این رو نیاز است که آن را با یک حلقه لنز دوربین بزرگتر در پشت تلفن قرار دهد. همچنین اپل دوست دارد هر سه لنز را به خاطر تقارن و محترم شمردن خواسته مشتری ها در اندازه یکسان نگه دارد.

آیفون 14 پرو

دوربین‌های جدید و برجسته ی آیفون 14 پرو کمی عجیب به نظر می‌رسند. چون قسمت دوربین بیش از 50 درصد از فضای افقی پشت را اشغال می‌کند. با اینحال در روز چهارشنبه و در مراسم رونمایی ویژه اپل، مطمئناً تمام جزئیات مربوط به گوشی های جدید از جمله سایز و ابعاد دقیق دوربین آیفون 14 را خواهیم فهمید، با ما همراه باشید.

نامگذاری محصولات جدید اپل

علاوه براین، در مورد نامگذاری گوشی های جدیدی اپل، لازم به ذکر است هنگامی که اپل برای اولین بار یک آیفون بزرگتر را معرفی کرد، آن را “Plus” نامید، سپس در سال 2018 آن را به “Max” تغییر داد. به همین دلیل بسیاری این تصور را دارند که سری جدید  “iPhone 14 Max” نامیده می‌شود.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی ریلمی GT5 Pro

اگر چه ممکن است درست نباشد و امسال دوباره اپل نام Plus را به گوشی های بزرگ خود برگرداند. به این ترتیب ممکن است نامگذاری به آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس تغییر یابد. تاریخ رونمایی از محصولات 7 سپتامبر خواهد بود.

مشخصات دوربین آیفون 14
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها