وان پلاس یکی از بهترین و برترین برند های گوشی در دنیا محسوب می شود. وان پلاس با تولید گوشی های هوشمند با کیفیت محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرد. قطعات این گوشی تا حد زیادی کمیاب هستند زیرا نسبت به برند های مطرح مانند سامسونگ، اپل، شیائومی و … محبوبیت کمتری دارد. بیشتر کاربران ترجیح می دهند به جای خرید گوشی، به سمت خرید قطعات موبایل بروند زیرا تا حد امکان بتوانند از هزینه های اضافی جلوگیری کنند. در ادامه مطلب به خرید و قیمت قطعات گوشی وان پلاس 3 خواهیم پرداخت. 

 قطعات و لوازم دیجیتالی، با اتصال و ارتباط با یکدیگر ساختاریک گوشی موبایل را تشکیل می دهند و با توجه به استفاده از گوشی موبایل و در معرض آسیب دیدگی این دیوایس ها هریک از قعطات دورنی و بیرونی احتمال خرابی ومشکل وجود دارد که ممکن است هر کاربر با خرابی قطعات گوشی مواجه شود و باید با تعمیر و تعویض مشکل  گوشی را برطرف نماید.  ما در این مطلب برخی از قطعات گوشی وان پلاس 3 را به نمایش گذاشته ایم. امیداواریم از خرید این قطعات با کیفیت نهایت استفاده را بهره مند شوید.

 ال سی دی وان پلاس 3

یکی از حساس ترین و در حین حال گران ترین قطعه گوشی های موبایل ال سی دی(LCD) آن می باشد زیرا بدون ال سی دی صفحه نمایش قابل رویت نیست و نمی توانید با گوشی خود کاری را انجام دهید. شکستگی و ضربه خوردگی باعث خرابی ال سی دی می شود. 

قیمت ال سی دی وان پلاس 3  1/950 تومان

فلت پاور(Flex Power) وان پلاس 3 

یکی از مهم ترین قطعات موبایل فلت ها هستند. فلت پاور در واقع یک نوع کابل ظریف و نازک که نقش آن جهت خاموش و روشن کردن گوشی موبایل می باشد عملکرد این قطعه به این صورت است که با ارتباط برقرار کردن بین کلید و سوئیچ به برد اصلی باعث خاموش و روشن شدن موبایل می شود. نازکی و سبک بودن بسار زیاد فلت پاور باعث خرابی آن می شود. 

قیمت فلت پاور(Flex Power) وان پلاس 3  250 تومان

فلت ولوم(ّFlat Volume)

بخوانید  مشخصات فاش شده سامسونگ گلکسی S23

یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین قطعات در موبایل فلت ولوم گوشی می باشد. فلت ولوم گوشی با اتصال شدن سوئیچ و برد گوشی صدا را کنترل می کند. اگر نیاز به قطعات کامپیوتر دارید پیشنهاد می کنیم نگاهی به خرید بهترین انواع محصولات قطعات کامپیوتر  بیندازید.

قیمت فلت ولوم(ّFlat Volume) 250 تومان

آقای تعمیرات موبایل قطعات با کیفیت و اورجینال را با بهترین و مناسب ترین قیمت به فروش می ساند، همچنین سلامت اصالت فیزیکی کالا را ضمانت می کند. خرید و قیمت قطعات گوشی وان پلاس 3

جهت ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن: 88904324-021

تلفن همراه: 09197374015

 

 

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها