حلقه ی شگفت انگیز سامسونگ گلکسی رسمی شد

مشخصات حلقه سامسونگ گلکسی

فهرست مطالب

Samsung Galaxy Ring رسمی شد. در ادامه ی مطلب به بررسی مشخصات حلقه سامسونگ گلکسی، ابزار جذاب و شگفت انگیز جدید سامسونگ میپردازیم. با ما همراه باشید و نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

سامسونگ ماه گذشته در مراسم رونمایی از گوشی گلکسی S24 خود، به طور مختصر گلکسی رینگ خود را به نمایش گذاشت. اما اکنون با معرفی رسمی این ابزار پوشیدنی، جزئیات بیشتری دریافت می کنیم. هنوز سامسونگ جزئیات قیمت و در تاریخ در دسترس بودن را فاش نکرد زیرا این حلقه در اواخر سال جاری ارائه می شوند. اما ما جزئیات بیشتری را از اولین حلقه هوشمند گلکسی در اختیار داریم.

خرید انواع لوازم جانبی هوشمند سامسونگ گلکسی از مرکز آقای تعمیرات موبایل با بهترین کیفیت و قیمت.

مشخصات حلقه سامسونگ گلکسی

Samsung Galaxy Ring

حلقه گلکسی در امریکا در سایزهای 5 تا 13 ارائه می شود که با S تا XL در داخل حلقه مشخص می شود. حلقه سامسونگ دارای یک شکل مقعر است که به جای ظاهر محدب حلقه Oura، در وسط باریک می شود. این حلقه در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد.

Galaxy Ring ضربان قلب، ضربان تنفس، خواب و حرکات شبانه را ردیابی می کند و حتی می تواند علائم اولیه سکته در خواب را تشخیص دهد. سامسونگ همچنین این حلقه را به عنوان همراه گلکسی واچ تبلیغ می‌کند که امکان ردیابی سلامت و فعالیت با کیفیت‌تر را در 24 ساعت هفته و 7 روز هفته فراهم می‌کند.

همچنین امتیاز انرژی شما را بر اساس ترکیبی از فعالیت روزانه، خواب، ضربان قلب در حالت استراحت و تغییرات ضربان قلب محاسبه می کند. کاربران همچنین می‌توانند اهداف خاصی را تعیین کنند. و از طریق Booster Cards که در برنامه Samsung Health در دسترس خواهند بود، درباره پیشرفت خود بازخورد دریافت کنند.

تصاویر حلقه سامسونگ گلکسی

Samsung Galaxy Ring در زمان عرضه به طور انحصاری با گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی سازگار خواهد بود و برنامه‌هایی برای گسترش آن در آینده به دستگاه‌های اندرویدی بیشتری خواهد داشت.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

مطالب پربازدید

مطالب اخیر

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها