سوکت شارژ آیفون

خرابی سوکت شارژ آیفون  و ایجاد اشکال در آن از مشکلات رایج در گوشی های آیفون است. این مساله می تواند به دلایل گوناگون باشد. از جمله این دلایل می توان به بی توجهی کاربر به نگهداری از سوکت شارژر باشد. اگر کاربر هنگام استفاده از گوشی دقت لازم را نداشته باشد، ممکن است برای سوکت شارژ گوشی شما مشکل پیش آید. استفاده از شارژ های قلابی و بی کیفیت می تواند به سوکت گوشی شما آسیب برساند. اگر در مورد عملکرد گوشی خود دچار مشکل شده اید و نیاز به تعمیر سوکت شارژ آیفون در گوشی شما وجود دارد، به مرکز تعمیرات موبایل و تبلت آقای تعمیرات موبایل مراجعه کنید. آقای تعمیرات موبایل با بهره گیری از بهترین ابزار های تعمیرات و کارشناسان خبره توانسته است خدمات منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه دهد.

تعویض سوکت شارژ آیفون

تعمیر سوکت شارژ موبایل آیفون از جمله اقدامات تخصصی است که در مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل در اختیار کاربران قرار می گیرد. این قطعه رابط اتصال برق به باتری می باشد تا انرژی مورد نیاز دیگر قطعات را برای انجام فعل و انفعالات دستگاه ذخیره کند. تعمیر این قطعه در برند اپل نیاز به تخصص و توانایی بالا و همچنین طی کردن دوره های آموزشی بین المللی دارد. مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل یکی از مطمئن ترین شرکت هایی است که تمهیدات لازم را برای افزایش طول عمر دستگاه به کار می برد.

عیب یابی و تعمیر سوکت شارژ آیفون

از آنجا که، سوکت شارژ آیفون محل اتصال برق و باتری است، با اتصال شارژر به این بخش عمل شارژ انجام می شود. سوکت شارژ آیفون مانند هر گوشی هوشمند دیگر رابط اتصال برق با باتری است. به این طریق که شارژر به آن متصل شده و ولتاژ مورد نیاز باتری را تامین خواهد کرد. اگر کاربر توجه کافی را برای استفاده و تهیه ی شارژر یا کابل اورجینال به کار نبرد یا اینکه در اتصال شارژر به سوکت بی دقت کند، احتمال آسیب دیدگی بالا می رود. از دیگر عواملی که می تواند باعث آسیب به گوشی شود سقوط از ارتفاع، ضربه و آب خوردگی است. تمام این عوامل به گوشی آسیب رسانده و تعمیر سوکت شارژ آیفون ضروری می شود.

  • هنگام جدا کردن گوشی از شارژر آن را نکشید تا سوکت آسیب نبیند.
  • برای تعمیر سوکت شارژ آیفون به یک تعمیر کار خبره مراجعه نمایید.
  • از شارژی که متعلق به دستگاه شما نیست استفاده نکنید.
  • دستگاه خود را هنگام شارژ به محافظ وصل نمایید تا نوسانات برق به آن آسیب نرساند.
  • در صورت عدم اتصال برق و شارژر برق ورودی و کابل گوشی را بررسی نمایید.

مزیت‌های تعویض سوکت شارژ آیفون توسط اقای تعمیرات موبایل 

اصلی‌ترین مزیت‌هایی که باتعویض سوکت شارژ آیفون توسط کارشناسان مجرب آقای تعمیرات موبایل از آن‌ها بهره‌مند می‌شوید شامل موارد زیر هستند:

  • عدم نیاز به خروج از منزل و مراجعه به مغازه تعمیر موبایل
  • دریافت گوشی مشتری در محل مورد نظر او بدون نیاز به پرداخت هزینه تاکسی
  • تعویض سوکت شارژ آیفون در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • تحویل گوشی تعمیر شده به صورت رایگان در محل مورد نظر مشتری
  • گارانتی اصالت قطعه تعویض سوکت شارژ آیفون

اقای تعمیرات موبایل و انواع تعمیرات تخصصی

باید خاطر نشان شویم که این مرکز در همه زمینه های تعمیرات موبایل، تبلت، لپ تاب یا هر سیستم دیجیتالی دیگر در کار خود خبره و نمونه است . پس با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها