برد گوشی یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری گوشی های هوشمند محسوب می شود که همه ی اجزای موبایل روی آن نصب می شود. برد گوشی وظیفه هماهنگی لازم بین سایر اجزای گوشی را فراهم کرده و عملکرد های مختلف دستگاه را امکان پذیر می نماید و همچنین خازن ها، ترانزیستور و مقاومت ها ولتاژ ورودی را کنترل می کنند. حرارت زیاد، آب خوردگی، ضربه خوردن و مشکلات برقی از دلایل خرابی برد گوشی می باشد. در ادامه مطلب به تعمیر و تعویض برد گوشی در شهرهای مختلف می پردازیم. با ما همراه باشید.

خدمات برد گوشی مجموعه آقای تعمیرات موبایل در شهرهای مختلف

  • تعمیر و تعویض برد انواع موبایل های سامسونگ، شیائومی، آیفون و…
  • تامین قطعات اصلی موبایل
  • تعمیر و تعویض قطعات موبایل با بالاترین دقت و با سریع ترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات باکیفیت و اورجینال
  • تعمیر و تعویض هارد تاچ ال سی دی، cpu، باتری و برد گوشی با قیمت مناسب
  • تعمیر کاران حرفه ای

 

تعمیر و تعویض برد گوشی در مازندارن

گاهی مواقع شما با خرابی برد گوشی روبرو می شوید که به دلایل زیدی اتفاق می افتد. خرابی گوشی به هر دلیلی که باشد باید برای تعمیر آن اقدام کنید اما با حساسیت ی که برد گوشی دارد باید با دقتتوسط یک تعمیر کار مجرب صورت گیرد. اگر ساکن مازندارن هستید و می خواهید گوشی خود را در یک مکان خاص تعمیر کنید تا به مشکل برنخورید مجموعه آقای تعمیرات موبایل با تکنسین مجرب و حرفه ای که دارد با ارائه ی خدمات بسیار عالی در زمینه تعمیر و فروش قعطات موبایل هموار سعی می کند بهترین ها را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

تعمیر و تعویض برد گوشی در زنجان

از کار افتادن گوشی های موبایل برای کاربران بسیار آزاردهنده است. با خراب شدن برد گوشی امکان ندارد بتوانید از گوشی خود استفاده کنید. برای رفع این مشکلات روش ها و راحل های خاصی وجود دارد که برخی از تعمیرکاران موبایل برای رفع این مشکلات تخصص چندانی ندارند. اگر ساکن زنجان هستید و تعمیرگاه معتبر برای تعمیر گوشی خود پیدا نکرده اید مجموعه آقای تعمیرات موبایل در تهران با تعمیرکاران مجرب گوشی شما را با بالاترین دقت و با سریع ترین زمان ممکن تعمیر می کنند.

تعمیر و تعویض برد گوشی در خوزستان

بابیشرفت تکنولوژی گوشی ها نیز پیشرفته تر شده اند، که به هر دلیلی گوشی شما خراب شود  باید به تعمیرگاه موبایل مراجعه کنید. استان هایی مانند خوزستان امکانات نسبتا کمتری دارند و پیدا کردن تعمیرکار موبایل کار دشوار و سختی برایتان خواهد بود. چنانچه اگرساکن خوزستان هستید و تعمیرگاه موبایل معتبر پیدا نکرده اید و به دنبال مرکزی معتبر برای تعمیر گوشی خود هستید مجموعه آقای تعمیرات موبایل درتهران با تکنسین حرفه ای مشکل گوشی شما را به نحوه احسن رفع می کنند.

تعمیر و تعویض برد گوشی در ایلام

همان طور که می دانید، برد گوشی یکی از اصلی ترین اجزای سخت افزاری موبایل می باشد. دلایل مختلفی باعث خراب شدن برد گوشی و بروز مشکلات جدی در تلفن همراه شما می شوند. اگر اهل ایلام هستید و تعمیرگاه موبایل معتبر پیدا نکرده اید پس بهتر است کار را به دست متخصص تعویض برد گوشی در مجموعه آقای تعمیرات موبایل بسپارید، زیرا آقای تعمیرات موبایل متخصص تعویض برد تلفن همراه در اختیار دارد.

تکنسین حرفه ای مرکز آقای تعمیرات موبایل در کم ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت مشکل دستگاه شما را حل می کند همچنین مجموعه آقای تعمیرات موبایل دستگاه شما را به صورت رایگان از هر جای ایران به دست تعمیرکاران موبایل می رساند.

تعمیرات موبایل 

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه زرگنده

قیمت تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ A01 Core SM-A013G 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها