تعویض ال سی دی گوشی آیفون فقط توسط اقای تعمیرات موبایل

تعویض ال سی دی گوشی آیفون توسط مرکز بزرگ تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت با ال سی دی کاملا اورجینال صورت میگیرد.گاهی اوقات بر اثر یک اتفاق کاملا ساده ال سی دی گوشی ایفون ما ترک میخورد یا اگر در جیب پشتی خود گذاشته باشید و حواستان نباشد و خیلی بی مهابا نشسته باشید ال سی دی گوشی ایفون به کلی شکسته می شود.

اولین سوالاتی که برای شما بعد از این اتفاق تلخ ممکن است به ذهنتان خطور کند:
  1. چیکار کنم؟

    خوب مطمئنا  گوشی هوشمند یکی از ضروری‌ترین وسایل در زندگی امروز است. بدون موبایل ما احساس عدم امنیت و تنهایی می‌کنیم و اکثر افراد وقتی موبایل‌شان خراب، شکسته و یا خاموش است، از نظر شخصیتی احساس کمبود می‌کنند.

  2. به کدوم مرکز تعمیر موبایل بسپرم؟

    بهترین کار ممکن بعد از شکسته شدن ال سی دی ایفون تماس با مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل می باشد.

  3. کدوم مرکز از اطلاعات گوشیم محافظت می کنه؟

    بی تردید همه ما دارای بینهایت اطلاعات و فایل های خصوصی در گوشی هستیم که نباید به هیچ عنوان غیر از خودمان به آن ها دسترسی داشته باشد. به جرات می توانیم بگوییم حفظ حریم شخصی و اطلاعات و فایل های مشتری یکی از حساسیت های جدی مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل می باشد.

  4. قیمت تعویض ال سی دی گوشی آیفون چقدر میشه؟

    مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل با ارائه کلیه خدمات تعمیرات موبایل با نازل ترین قیمت در سطح کشور به یکی از نمونه ترین مراکز تعمیرات موبایل مبدل شده است. تعویض ال سی دی گوشی آیفون شما با قطعه کاملا اورجینال و با بهترین و معقول ترین هزینه ممکن برای شما انجام می پذیرد.

  5. آیا میشه توی منزل یا شرکت خودم گوشی رو تعمیر کنن؟

    در جواب این سوال باید بگوییم بله. اقای تعمیرات موبایل  با یک تماس شما امکان ارسال تکنسین و پیک به صورت رایگان به آدرس مذکور را دارد و شما دیگر نیاز نیست از منزل خود خارج شده و حضوری به این مرکز مراجعه کنید.

تماس با آقای تعمیرات موبایل

شما عزیزان می توانید از دو طریق با ما در ارتباط باشید و کمتر از ۳ ساعت پاسخگویی مسئولین مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل را شاهد باشید.

  •  با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

    تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

  • یا به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی samsung یا apple iphone یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید و در کمتر از ۲ ساعت کارشناسان و پشتیبان های فنی سایت اطلاعات تماس شما را به تیم فنی مرز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.
بخوانید  تعمیرات موبایل آیفون در قیطریه
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها