چگونه متوجه مشکل اسپیکر گوشی هواوی شویم؟

تعمیر اسپیکر گوشی هواوی یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات موبایل و تبلت آقای تعمیرات موبایل است که در پارت مجزای خویش، پس از عیب یابی صحیح دستگاه و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. مرکز تعمیرات موبایل و تبلت آقای تعمیرات موبایل فعالیت خود را همزمان با ورود دستگاه‌های هواوی به درون کشور آغاز کرده و همگام با تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این صنعت، تجهیزات و ابزار خود را به‌روز رسانی ساخته است.

روش تست اسپیکر گوشی هواوی

اگر بعد از چندین بار تست متوجه شدید که هیچ صدایی از موبایل شما شنیده نمی شود این احتمال وجود دارد که شما از یک هدست یا وسیله دیگری استفاده کرده باشید که باعث ایجاد مشکل در بلندگو شده است. برای رفع این اشکال و اطمینان از علت آن هرگونه وسایل اضافی مورد استفاده همانند هدست را کنار بگذارید و یک پیام آزمایشی بر روی پست صوتی خود قرار دهید. در گام بعد می بایست پیام های پست صوتی خود را چک کرده و پیام آزمایشی را اجرا کنید.

عیب یابی و تعمیر اسپیکر گوشی هواوی

عیب یابی صحیح دستگاه و کشف علت بروز اختلال در عملکرد اسپیکر، چندان پیچیده نیست و کاربر به خودی خود نیز می تواند برخی اقدامات مورد نیاز جهت عیب یابی را انجام دهد. بنابراین در صورتی که این اشکال در دستگاه شما ظاهر شده بهتر است پیش از تحویل آن به یکی از مراکز مجاز تعمیر اسپیکر گوشی هواوی آنرا تست و بررسی نمایید. جهت این کار دستورالعمل های زیر که توسط کارشناسان بخش تعمیر اسپیکر گوشی هواوی تدوین و گردآوری گشته اند را دنبال نمایید.

بخوانید  آموزش تعویض صفحه نمایش سامسونگ گلکسی M31

بعد از تست اسپیکر گوشی هواوی چکار کنیم؟

اگر با تست دستگاه متوجه شدید که هیچ صدایی از گوشی شما شنیده نمی شود این احتمال وجود دارد که شما از یک هدست یا وسیله دیگری استفاده کرده باشید که باعث ایجاد مشکل در بلندگو شده است. برای رفع این اشکال و اطمینان از علت آن هرگونه وسایل اضافی مورد استفاده همانند هدست را کنار بگذارید و یک پیام آزمایشی بر روی پست صوتی خود قرار دهید. در گام بعد می بایست پیام های پست صوتی خود را چک کرده و پیام آزمایشی را اجرا کنید. اگر صدای پیام را شنیدید، پس مشکل از هدست است و باید آن را تعویض کنید. در صورتی که صدای پیام را نشنیدید مرحله زیر را جهت ادامه تعمیر اسپیکر گوشی هواوی امتحان کنید.

مرحله بعد

در این مرحله می بایست یک کلیپ ویدئویی آزمایشی صدادار بسازید و صدای خود را به مدت چند ثانیه در آن ضبط نمایید. صدایی که ثبت نموده اید را بر روی بلندگوهای خارجی دستگاه اجرا کنید. اگر صدای آن را می شنوید پس بلندگو سالم است اما اگر صدایی شنیده نمی شود سعی کنید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید (توجه داشته باشید که پیش از این کار از طالاعات گوشی خود بک آپ تهیه کنید زیرا ریست کردن دستگاه سبب حذف تمامی اطلاعات ذخیره شده در گوشی می شود). در صورتی که اشکال پیش آمده، حتی با بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه ای نیز برطرف نشود احتمالاً اشکال پیش آمده سخت افزاری است و دستگاه می بایست توسط تعمیرکاران متخصص بررسی شود. جهت دریافت تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر اسپیکر گوشی هواوی می توانید به مرکز تعمیرات اقای تعمیرات موبایل مراجعه کرده و در پارت تخصصی مربوطه حضور یابید.

بخوانید  نحوه تعویض صفحه نمایش در اپل واچ

سایر خدمات تعمیرات سخت افزاری گوشی هواوی

  • تعمیر مموری  موبایل هواوی
  • تعمیر باتری و شارژ  موبایل هواوی
  • تعمیر آنتن  موبایل هواوی
  • تعمیر سنسور  موبایل هواوی
  • تعمیر میکروفون  موبایل هواوی
  • تعمیر کلید هوم  موبایل هواوی
  • مشکل ویبره  موبایل هواوی
  • تعمیر چیپست chipset گوشی هواوی
  • تعمیر روشن نشدن  موبایل هواوی

چرا آقای تعمیرات موبایل؟

  • حساسیت شدید مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل به حفظ اطلاعات و فایل های شخصی مشتریان در گوشی و تبلت.
  • تعهدمندی بالا در ارائه خدمات تعمیرات تخصصی با راعایت اصل حفظ قطعات اورجینال گوشی و تبلت.
  •  تخصصی موبایل با ارائه گارانتی بعد از تعمیرات
  • تعمیرات موبایل در محل، توسط این مرکز  با ارسال پیک به محل سکونت افراد.

ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

یا این که به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی هواوی یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتالدرخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

تخفیف زمستانه بهانه ای برای آوردن لبخند رضایت به چهره شما مشتری عزیز می باشد 🙂 .

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها