در این مطلب اشاره میپردازیم  به بررسی بهترین گوشیهای هوشمند سال 2021. با ما همراه باشید.

جهت خرید انواع گوشی هوشمند و مشورت در این زمینه، میتوانید با مرکز آقای تعمیرات موبایل در ارتباط باشید.

بهترین گوشیهای سال 2021

لیست بهترین گوشیهای سال 2021 را با پرچمدار بی نظیر امسال شروع میکنیم.

1: اپل آیفون 13 پرو مکس

بهترین گوشی های سال 2021
گوشی پرچمدار!
آیفون 13 پرو مکس در حال حاضر بهترین آیفون اپل است. در نهایت برخی از ویژگی‌های دیرینه مانند نمایشگر ProMotion 120 هرتزی، بریدگی کوچک‌تر، و ارتقای برجسته‌تر دوربین با سنسور بزرگ‌تر برای دوربین اصلی، تله‌فوتو 3 برابر و دوربین فوق‌عریض بهبودیافته با حالت ماکرو را به همراه دارد.

2: شیائومی پوکو F3

Poco F3 یکی از داغ ترین سورپرایزهای بررسی بهترین گوشیهای سال 2021 است. این یک قاتل پرچمدار مناسب است. F3 با صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و دومین تراشه برتر کوالکام در حال حاضر اسنپدراگون 870 با 5G، همه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

3: شیائومی Mi 11 اولترا

گوشی با دوربین های فوق العاده! Mi 11 Ultra با شکستن سری از دارندگان عنوان گلکسی، آخرین انتخاب  ما از لحاظ دوربین است. این گوشی ترکیبی منحصر به فرد از سخت افزارهای درجه یک را در خود جای داده و کاربران زیادی را به خود جلب کرده و تقریباً در تمام بخش ها نتایج عالی دارد.

4: ایسوس ROG Phone 5

هیچ گوشی مانند ایسوس بازی های گوشی های هوشمند را انجام نمیدهد. ROG Phone 5 یک نیروگاه واقعی به تمام معنا است. تلفنی که به طور خاص ساخته شده است تا بهترین تجربه بازی ممکن را ارائه دهد و برای گیمر ها فوق العاده است.

بخوانید  طراحی و حافظه ی گلکسی تب اس 8
5: شیائومی Poco F3

قهرمان از نظر عمر باتری! جدیدترین Poco F3 قهرمانی در طول عمر باتری شده است. این گوشی در حال حاضر یکی از قدرتمندترین گوشی های هوشمند و قابل اعتمادترین عملکرد از نظر عمر باتری است.

6: اپل آیفون 13 مینی

بهترین گوشی های سال 2021
گوشی جمع و جور! آیفون 13 مینی اپل نسخه کوچکتری از آیفون 13 است. مهم‌ترین به‌روزرسانی‌ها نسبت به 12 مینی ظرفیت باتری بزرگ‌تر، بریدگی صفحه نمایش کوچک‌تر و فضای ذخیره‌سازی پایه دو برابری است. 13 مینی بهترین تلفن جمع‌وجور موجود در حال حاضر شناخته میشود!

7: سامسونگ گلکسی A52s فایو جی

Samsung Galaxy A52s  انتخاب برتر دیگر جدید ما برای بهترین گوشیهای سال 2021 است زیرا تعادلی بین ویژگی‌های برتر و قیمت جذاب ایجاد میکند. جدیدترین گلکسی A52s دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز است، همچنین چیپست Snapdragon 778G 5G با عملکرد پرچمدار و بازی HRR وجود دارد، بلندگوهای استریو و انواع پورت ها و اتصال بی سیم در این گوشی بی نقص هستند.

8: موتورلا اج 20 پرو

همه کاره ممتاز ! Motorola Edge 20 Pro یک پیشنهاد عالی برای کسانی است که به دنبال یک تجربه همه جانبه هستند. دارای یک OLED عالی 144 هرتزی و چیپست قدرتمند Snapdragon 870 درجه با 8 گیگابایت رم و 5G است. همچنین دارای یک دوربین سه گانه درجه یک با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، تله 8 مگاپیکسلی 5x و یک دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی است. اتصال جالب Ready For نیز پشتیبانی میشود.

9: شیائومی ردمی نوت 10 پرو

میان رده همه کاره ! اگر بودجه شما حدود 7 میلیون تومان باشد، هیچ میان رده ای بهتر از Redmi Note 10 Pro وجود ندارد. این تلفن دارای کیفیت صفحه نمایش و دوربین عالی، به علاوه طراحی شیشه ای مقاوم در برابر آب است. چیپست آن ممکن است سریعترین نباشد، اما در حد و اندازه است که در لیست بهترین گوشیهای سال 2021 قرار گرفته است.

بخوانید  محافظ صفحه نمایش سونی Xperia XZ4
10: شیائومی پوکوX3 پرو

Poco X3 Pro به راحتی بهترین گوشی در حدود 6 میلیون تومان است. این صفحه نمایش بزرگ 120 هرتزی و یک چیپست فوق العاده قدرتمند، اسنپدراگون 860 با حافظه رم و حافظه بالا دارد. این گوشی دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر آب است و از صفحه نمایش گوریلا گلس 6 محافظت می کند.

11: شیائومی پوکو X3 NFC

میان رده همه کاره! اگر بودجه شما حدود 6 میلیون نومان باشد، هیچ میان رده ای بهتر از  Poco X3 NFC وجود ندارد.

12: شیائومی ردمی 9

بهترین گوشی های سال 2021
اما به عنوان آخرین معرفی از بهترین گوشیهای سال 2021، بهترین انتخاب ما برای خرید در مقرون به صرفه ترین رده، Redmi 9 است. این گوشی هوشمند مقرون به صرفه با صفحه نمایش بزرگ 6.53 اینچی 1080p و تراشه Helio G80 به اندازه کافی قدرتمند است. دارای چهار دوربین در پشت خود عریض، فوق عریض، ماکرو و عمق است.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …
بخوانید  تعمیرات موبایل در ایلام

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بررسی بهترین گوشیهای سال 2021
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها